Tyvär blir det inget av....
Sida 1 av 1
Tyvär blir det inget av....
På grund av att en viss person "hotar" folk som ville ta imot mina tidningar drar jag tillbaka erbjudandet, så skrev den personen:
Det är den fruktansvärt oförskämde onämnbare som skriver; ge fan i honom!
Om någon gör något lämnar jag IPMS Gbg omedelbart,
/Jan
MVH
Sven-Åke K.
Det är den fruktansvärt oförskämde onämnbare som skriver; ge fan i honom!
Om någon gör något lämnar jag IPMS Gbg omedelbart,
/Jan
MVH
Sven-Åke K.
Sven-Åke- Gäst
Sv: Tyvär blir det inget av....
Uppenbarligen behövde den här posten ett förtydligande.
Sven Åke, du har inte gjort något fel, vad jag skrev var forumets generella policy mot hot och missgärningar på forumet.
Personer som hotar någon på det här forumet blir bannlysta från forumet för alltid!
Personer i föreningen som hotar folk blir anmälda till ledningen och med stor sannolikhet kickade från föreningen och har antagligen en polisanmälan att vänta om det är riktigt allvarliga saker.
Forumet tolererar inga vendettor, smutskastning eller hot!
Alla användare ska känna sig trygga att uttrycka sig på forumet så länge de håller sig inom civiliserade ramar. Moderatorer och administratörer finns till för att styra och hålla ordning på forumet.
Meddela oss och gör oss uppmärksamma på olämpligheter på forumet så tar vi itu med det så fort vi hinner.
Sven Åke, du har inte gjort något fel, vad jag skrev var forumets generella policy mot hot och missgärningar på forumet.
Personer som hotar någon på det här forumet blir bannlysta från forumet för alltid!
Personer i föreningen som hotar folk blir anmälda till ledningen och med stor sannolikhet kickade från föreningen och har antagligen en polisanmälan att vänta om det är riktigt allvarliga saker.
Forumet tolererar inga vendettor, smutskastning eller hot!
Alla användare ska känna sig trygga att uttrycka sig på forumet så länge de håller sig inom civiliserade ramar. Moderatorer och administratörer finns till för att styra och hålla ordning på forumet.
Meddela oss och gör oss uppmärksamma på olämpligheter på forumet så tar vi itu med det så fort vi hinner.
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» Inget AIM 2013
» Inget specielt.
» Inget för dem som sett Alien -79.....
» Vinner förmodligen inget designpris... men 100 % funktion... och billigt!
» Frisket film på Tamiya XF fungerar inget vidare?
» Inget specielt.
» Inget för dem som sett Alien -79.....
» Vinner förmodligen inget designpris... men 100 % funktion... och billigt!
» Frisket film på Tamiya XF fungerar inget vidare?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet