Buffalo Brewster "Dutch" Hate/Love Relationship,No:11, Final bilder på sidan 3.
+7
Janne.S
Jörgen.E
Gigabyte
Stefan E
Azgaron
Tobias
Mal
11 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Buffalo Brewster "Dutch" Hate/Love Relationship,No:11, Final bilder på sidan 3.
Har sagt det förut och säger det igen; Kalas-fin!
Stefan
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Sv: Buffalo Brewster "Dutch" Hate/Love Relationship,No:11, Final bilder på sidan 3.
Tackar Stefan..Stefan E skrev:Har sagt det förut och säger det igen; Kalas-fin!
Stefan
Lovade komma med fler bilder och rätt inställd kamera.
Hade ett jäkla jucklo m den, mest för att det är jag som är skiten bakom knapparna men fick till vitbalansen oja samt hade ett helsike med RAW till JPG, fasiken bildena färändras som attan med tredje parts program, men kom på sen att det räckte med serienumret på Kamerahuset så kunde jag ladda ner Canons egen programvara o då gick det så enkelt
Mal
Bilderna är lika fina som kärran, ingen anledning att ursäkta!
När skall vi öla och snacka modellering & flygplan då?
Tobias
varför inte, skulle vara kulParamedic skrev:Bilderna är lika fina som kärran, ingen anledning att ursäkta!
är helkass på specs om flyg mm har fått lite mer koll på 109or (tack vare Matt) , men e helt värdelös om specs på/om kärror haha, men slulle vara kul o få en guidad tur om spittar helt klart, har mkt att lära mig den dag jag kommer. dit
nån kväll näst nästa vecka efter lön kanske inne i stan på nån bra bar
Mal
Bilderna blev ju bra! Lysande snyggt bygge Mal! Fin liten Buffalo du fått ihop!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tackar håkan.
Det var ett slit och riktigt roligt bygge, som jag faktiskt saknar på nåt sätt...skumt va..
Kommer helt klart bygga en shortrun igen från HS iom så gäkla kul o få jobba m grå massan mellan öronen hahaha...
Fotona var ett jobb, haha, men det gav sig till slut o börjar könna igen mig (fotade mkt för 20 år sen monokront så klart analogt)
själva fotandet m skärpedjup osv inga problem brännvidder osv, men vitbalansen på en digital och RAW till Jpeg vilken översakning det var, det var inte BARA, programvaror kan ställa till det, men hey hoo, det ordna sig till slut fick mig en crashcours i det på kuppen så mkt blev roligare nu tålamod o ger mig inte hahaha envis som en finne
Det var ett slit och riktigt roligt bygge, som jag faktiskt saknar på nåt sätt...skumt va..
Kommer helt klart bygga en shortrun igen från HS iom så gäkla kul o få jobba m grå massan mellan öronen hahaha...
Fotona var ett jobb, haha, men det gav sig till slut o börjar könna igen mig (fotade mkt för 20 år sen monokront så klart analogt)
själva fotandet m skärpedjup osv inga problem brännvidder osv, men vitbalansen på en digital och RAW till Jpeg vilken översakning det var, det var inte BARA, programvaror kan ställa till det, men hey hoo, det ordna sig till slut fick mig en crashcours i det på kuppen så mkt blev roligare nu tålamod o ger mig inte hahaha envis som en finne
Mal
Riktigt snyggt bygge!
linusorn
Kalasfin bildkavalkad!
Den kärran fick du till helt förträffligt ju!
Den kärran fick du till helt förträffligt ju!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tackar.
Kul att ni gilla den
/Juha
Kul att ni gilla den
/Juha
Mal
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» [Måååånga bilder] På förfrågan kommer här bilder på basen! =)
» Buffalo Brewster, En hatkärlek.......
» Sidoprojekt X. Brewster Buffalo
» 'Slum' - Den andra sidan av verkligheten (uppdatering!)
» Nya Kategorier
» Buffalo Brewster, En hatkärlek.......
» Sidoprojekt X. Brewster Buffalo
» 'Slum' - Den andra sidan av verkligheten (uppdatering!)
» Nya Kategorier
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet