Panther-bilder
+2
Gigabyte
MiniStuff
6 posters
Sida 1 av 1
Panther-bilder
Halloj allahopa!
Sitter här i Sthlm på IPMS-open och kränger prylar och när jag inte gör det så surfar jag nätet efter information. För tillfället letar jag info och bilder om Panthern, G. Görandes så råkade jag snubbla på en sida med en mängd bra bilder på en restauration av en Panther ausf A. Detta är jag ju bara tvungen att dela med mig.... "så håll i hatten och ta emot!" som Philemon Arthur and the Dung skulle ha sagt.
http://anonymous-generaltopics.blogspot.com/2007/12/panzerkampfwagen-v-ausf-dag-panther.html
/MArkus
Sitter här i Sthlm på IPMS-open och kränger prylar och när jag inte gör det så surfar jag nätet efter information. För tillfället letar jag info och bilder om Panthern, G. Görandes så råkade jag snubbla på en sida med en mängd bra bilder på en restauration av en Panther ausf A. Detta är jag ju bara tvungen att dela med mig.... "så håll i hatten och ta emot!" som Philemon Arthur and the Dung skulle ha sagt.
http://anonymous-generaltopics.blogspot.com/2007/12/panzerkampfwagen-v-ausf-dag-panther.html
/MArkus
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: Panther-bilder
Tack för länken säger även jag , det fanns många bra bilder där
Men det här var inte bra för mig för nu är hjärtat och hjärnan osams , hjärtat säger att jag måste bygga en Panther men hjärnan säger att jag inte kan det för att jag måste spara lite pengar
Men man ska väll följa vad hjärtat säger , eller har jag miss uppfattat det hela ?
Jocke
Men det här var inte bra för mig för nu är hjärtat och hjärnan osams , hjärtat säger att jag måste bygga en Panther men hjärnan säger att jag inte kan det för att jag måste spara lite pengar
Men man ska väll följa vad hjärtat säger , eller har jag miss uppfattat det hela ?
Jocke
JOooCKE
Tack för en bra länk med många fina bilder Markus!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Ok, den där länken var verkligen kanon!!!!!!
Nästan så man börjar snegla på en Panther i gömmorna!
Nästan så man börjar snegla på en Panther i gömmorna!
Janne.S- Moderator
Liknande ämnen
» [Måååånga bilder] På förfrågan kommer här bilder på basen! =)
» Panther II
» Panther D....
» Min Japanska Panther.
» Sd. Kfz 171 Panther F , Dragon, 1/35
» Panther II
» Panther D....
» Min Japanska Panther.
» Sd. Kfz 171 Panther F , Dragon, 1/35
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|