Mals Madness, Klar, BF109G2 R2
+5
Stefan E
Marlin
Matt_Public
cas
Mal
9 posters
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Mals Madness, Klar, BF109G2 R2
Tackar.....
Raksträckan kvar nu..... Blir inte klar ikväll.
Landställen kommer limmas m snabb epoxi, fyller fint i de uppborrade fästena
Har ca 20 min på mig att få rätt vinker på på denna fågel
Japp...
Gjorde ett par extra pitot rör då man ändå höll på
Torrpassar lite till, sporrhjulet på plats, likaså tanken, stora pistolerna kommer limmas bland det sista så de är med bara torrpassade.....
Jupp pitot röret är bara torrpassat
Samt längden på sen kommer kapas till rätt längd.
Raksträckan kvar nu..... Blir inte klar ikväll.
Landställen kommer limmas m snabb epoxi, fyller fint i de uppborrade fästena
Har ca 20 min på mig att få rätt vinker på på denna fågel
Japp...
Gjorde ett par extra pitot rör då man ändå höll på
Torrpassar lite till, sporrhjulet på plats, likaså tanken, stora pistolerna kommer limmas bland det sista så de är med bara torrpassade.....
Jupp pitot röret är bara torrpassat
Samt längden på sen kommer kapas till rätt längd.
Mal
Glömde tillägga......
Sockorna blir de korta (kapade luckor)
Lite hotrod känsla lol, de började redan då
Sockorna blir de korta (kapade luckor)
Lite hotrod känsla lol, de började redan då
Mal
Big gun! Ser förträffligt ut med en välutrustad 109:a.
Matt_Public- Master of DNF
Allright.....
Im Done...
Envis som fan är man lol...landställens vinkel blev rätt till slut, de där ME109orna är ett jucklo.....
Tog de två andra som referens så att det blev någorlunda rätt, this will do, next time så blir det en ritning på dem så man kommer rätt rakt av istället för eyballing
Jaja....
En teaser, mer kommer i bildrutan till helgen, förövrigt de två extra pitotuberna, så de åkte på de andra 109orna bums.....gillar dem mer än modellens egna....en detalj men dock så viktig ....
Allright, nu städa...... så det blir rent o snyggt igen....
Allright sikte på nästa projekt......Vanzinh ska fortsätta....Japp matt redan vilken det är.
Kommer presentera ikväll så får se när jag drar igång på allvar.... ...
Enjoy dessa få bilder ikväll, samt ser att ett par e suddiga, kommer köra med systemkameran i helgen, naturligt ljus....
Im Done...
Envis som fan är man lol...landställens vinkel blev rätt till slut, de där ME109orna är ett jucklo.....
Tog de två andra som referens så att det blev någorlunda rätt, this will do, next time så blir det en ritning på dem så man kommer rätt rakt av istället för eyballing
Jaja....
En teaser, mer kommer i bildrutan till helgen, förövrigt de två extra pitotuberna, så de åkte på de andra 109orna bums.....gillar dem mer än modellens egna....en detalj men dock så viktig ....
Allright, nu städa...... så det blir rent o snyggt igen....
Allright sikte på nästa projekt......Vanzinh ska fortsätta....Japp matt redan vilken det är.
Kommer presentera ikväll så får se när jag drar igång på allvar.... ...
Enjoy dessa få bilder ikväll, samt ser att ett par e suddiga, kommer köra med systemkameran i helgen, naturligt ljus....
Mal
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Tropic nights.....Heat....BF109G2
» Omröstning, BF109G2, Vilken Indevid ska Mal göra.......
» FW190A8 Mals Way, klar, nåja nästan se det som kapitel 2 avslutat
» BF109E1 Mals Way Simple......and basic...Den är klar....next stop basplatta....allt e klaaart.....
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» Omröstning, BF109G2, Vilken Indevid ska Mal göra.......
» FW190A8 Mals Way, klar, nåja nästan se det som kapitel 2 avslutat
» BF109E1 Mals Way Simple......and basic...Den är klar....next stop basplatta....allt e klaaart.....
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
Sida 4 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet