Vem ska till Open?
4 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Vem ska till Open?
Som rubriken lyder? Vem ska till kunglignghufvudstaden detta syndens näste? (Så länge man enbart syndar med plast och dess tillbehör, är väl allt ok? Själv ska jag dit imorgon lördag. Om du vill får du gärna glida förbi IPMS Uppsalas bord och snacka lite skit.
linusorn
Sv: Vem ska till Open?
Jaha, när kommer rapporterna?!?!?!?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Jag kanske kommer imorgon o kilar men osäkert.
Skulle vara kul.
Har som sagt gig ikväll 01.00 (sen 1,5 timme) körde igårkväll med, man e hemma 04.00....så rätt trött haha.....
Jaja går fler tåg får sikta på nästa år har väl då säkert blivit klar m 190an o Stangen...
Skulle vara kul.
Har som sagt gig ikväll 01.00 (sen 1,5 timme) körde igårkväll med, man e hemma 04.00....så rätt trött haha.....
Jaja går fler tåg får sikta på nästa år har väl då säkert blivit klar m 190an o Stangen...
Mal
Mitt intryck var att det var mindre flyg och mer pansar i år. Nivån iaf på fotomodeller tyckte jag generellt var lägre i år än förra året. Hann inte titta så mycket på pansarklasserna, men av det jag såg tyckte jag nivån var hög. En kul sak var att fartygsklassen var stor i år med fler bidrag än normalt. Tyvärr kunde jag inte gå på Migs föredrag.
linusorn
Liknande ämnen
» Domare till 08-Open, 13-14 april 2019
» Samåkning från Göteborg till C4-Open?
» Välkomsthälsning och inbjudan till C4-Open! OBS! Update 27/9
» Ni är alla välkomna till årets C4-Open!
» Någon från Göteborgstrakten som skall till IPMS Open?
» Samåkning från Göteborg till C4-Open?
» Välkomsthälsning och inbjudan till C4-Open! OBS! Update 27/9
» Ni är alla välkomna till årets C4-Open!
» Någon från Göteborgstrakten som skall till IPMS Open?
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet