Grattis Veritech79!
+5
Azgaron
Jörgen.E
Janne.S
cas
Matt_Public
9 posters
Sida 1 av 1
Grattis Veritech79!
Ja, må du leva i hundrade år (under de bästa omständigheter)!
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Grattis Veritech79!
En jubilar!!!
Stort grattis på bemärkelsedagen
Stort grattis på bemärkelsedagen
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sv: Grattis Veritech79!
Man tackar, man tackar!!
Insåg precis att jag inte varit jätteaktiv på forumet under en längre tid, men jag lever och har hälsan iallafall, dock tar familj och arbete väldig mycket mer tid än man tror.
Kan dock glatt meddela att jag allt får något gjort vid hobbybordet iallafall...de gånger man kan sitta där vill säga
Bilder kommer att publiceras vad det lider.
Men det är skönt att se att man inte är bortglömd iallafall, tack än en gång för gratulationerna (som jag delar med mig av till min yngsta son då vi firar samma dag ) och ha det så gott så länge mina cybernetiska vänner så hörs vi!
/Patrik
Insåg precis att jag inte varit jätteaktiv på forumet under en längre tid, men jag lever och har hälsan iallafall, dock tar familj och arbete väldig mycket mer tid än man tror.
Kan dock glatt meddela att jag allt får något gjort vid hobbybordet iallafall...de gånger man kan sitta där vill säga
Bilder kommer att publiceras vad det lider.
Men det är skönt att se att man inte är bortglömd iallafall, tack än en gång för gratulationerna (som jag delar med mig av till min yngsta son då vi firar samma dag ) och ha det så gott så länge mina cybernetiska vänner så hörs vi!
/Patrik
Patrik K
Liknande ämnen
» Grattis Veritech79!
» Grattis på födelsedagen Patrik (veritech79)
» Grattis CAS!
» Grattis Mal
» Grattis Ola!
» Grattis på födelsedagen Patrik (veritech79)
» Grattis CAS!
» Grattis Mal
» Grattis Ola!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet