Grattis Veritech79!
+5
Janne.S
Marlin
cas
Azgaron
Matt_Public
9 posters
Sida 1 av 1
Grattis Veritech79!
Mannen/myten/montören firar födelsedag!
Hoppas att du får en fläckfri dag full av festligheter.
Hoppas att du får en fläckfri dag full av festligheter.
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Grattis Veritech79!
Det är allt till att gratulera!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sv: Grattis Veritech79!
Bättre sent än aldrig brukar det ju heta så jag får såhär några dagar i efterskott tacka och bocka så hemskt mycket för gratulationerna!
Bemärkelsedagen avlöpte i lagom takt, lillgrabben fyller ju också år så man får väl släppa lite på kraven och låta ungsudden få lite uppmärksamhet...några år till iallafall
Men en ny cykel, presentkort på en norskägd herrekiperingskedja, presentkort till bio med tillhörande restaurangbesök, en ny grill och två böcker får väl endå ses som ett ganska gott facit för dagen (plasten får jag inhandla själv har frugan sagt...)
Bara så ni vet så har jag inte försvunnit från forumet, tittar allt in då och då och kollar vad ni har för er.
Är aktiv vid byggbordet så jag har förhoppningsvis nåt att bjuda på i bildväg nån gång fram över
Men återigen ett stort tack för gratulationerna mina vänner, dom värmer gott!
/Patrik
Bemärkelsedagen avlöpte i lagom takt, lillgrabben fyller ju också år så man får väl släppa lite på kraven och låta ungsudden få lite uppmärksamhet...några år till iallafall
Men en ny cykel, presentkort på en norskägd herrekiperingskedja, presentkort till bio med tillhörande restaurangbesök, en ny grill och två böcker får väl endå ses som ett ganska gott facit för dagen (plasten får jag inhandla själv har frugan sagt...)
Bara så ni vet så har jag inte försvunnit från forumet, tittar allt in då och då och kollar vad ni har för er.
Är aktiv vid byggbordet så jag har förhoppningsvis nåt att bjuda på i bildväg nån gång fram över
Men återigen ett stort tack för gratulationerna mina vänner, dom värmer gott!
/Patrik
Patrik K
Liknande ämnen
» Grattis Veritech79!
» Grattis på födelsedagen Patrik (veritech79)
» Grattis CAS!
» Grattis Mal
» Grattis Ola!
» Grattis på födelsedagen Patrik (veritech79)
» Grattis CAS!
» Grattis Mal
» Grattis Ola!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet