IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

5 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Gäst fre jun 20 2014, 19:49

Här kommer lite bilder från butiken jag fick möjligheten att besöka (då med tjejens goda samvete Smile    )


Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Mpm1


Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Mpm2


Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Mpm3


Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Mpm4


Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Mpm5


Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Mpm6

Som sagt valågren å det högsta  Very Happy

//Ola

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Exelon fre jun 20 2014, 20:54

Och du fick inte med dej mer ur affären. Shocked  Du är hårt hållen det ser jag! Wink 
En annan hade säkert blivit tvungen att gå två gånger för att få med allt och sambon stått och sett allmänt uppgiven och irriterad ut.
Exelon
Exelon


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Azgaron fre jun 20 2014, 21:00

Tack för de trevliga bilderna Ola! Kan ju vara bra att veta om man besöker Prag nån gång.

Första bilden ser på sätt och vis lite lustig ut. Det ser ut som nån klistrat en modern gatumiljö ovanpå det vackra byggnaden i bakgrunden.
Det skulle dock vara kul att besöka butiken.

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Matt_Public fre jun 20 2014, 21:04

Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Gäst fre jun 20 2014, 21:18

Azgaron skrev:Tack för de trevliga bilderna Ola! Kan ju vara bra att veta om man besöker Prag nån gång.

Första bilden ser på sätt och vis lite lustig ut. Det ser ut som nån klistrat en modern gatumiljö ovanpå det vackra byggnaden i bakgrunden.
Det skulle dock vara kul att besöka butiken.

Håkan

Ja nu när du väl säger det , ser lite komiskt ut  Smile
ja du Håkan , väl värt besöket och Tjeckiska kronan är ju rejält svag mot Svenska , vilket inte gör det lättare tanke på att ha-begäret blir större Very Happy   Laughing 

//Ola

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Stefan E fre jun 20 2014, 23:10

Du har besökt plastparadiset!  drunken 

Lika välfyllt som när jag var där för två år sedan, och vi skall dit igen i September!  cheers 

Nåja, JAG skall tillbaka, frugan har hittat en fin-fin second-hand nästan vägg-i-vägg!

Billigt är det och jag var där två dar i rad, kom ju på en massa som jag missade första gången.

Det blir gärna lite "over-load" när man ser urvalet och priserna!

Kul du hittade dit!  sunny 

Stefan  Very Happy
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av linusorn lör jun 21 2014, 00:26

Ja Prag är en härlig stad. Både när det gäller plast plus att det är mycket vackert. Var där för fyra år sedan. Fick resan i examenspresent av frugan. Var i samma butik plus två andra i utkanten av staden. Sen ska vi inte prata om all god och billig öl och maten. Fick med mig 3 stora resväskor hem med plastmodeller. Undrar vad de sa i säkerhetskontrollen efter incheckningen av de väskorna. Har man inte varit i Prag är det ett måste att resa till!

linusorn


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Stefan E lör jun 21 2014, 09:57

linusorn skrev:Ja Prag är en härlig stad. Både när det gäller plast plus att det är mycket vackert. Var där för fyra år sedan. Fick resan i examenspresent av frugan. Var i samma butik plus två andra i utkanten av staden. Sen ska vi inte prata om all god och billig öl och maten. Fick med mig 3 stora resväskor hem med plastmodeller. Undrar vad de sa i säkerhetskontrollen efter incheckningen av de väskorna. Har man inte varit i Prag är det ett måste att resa till!


Absolut!

Även om man inte är det minsta intresserad av plast så har Prag otroligt mycket att erbjuda!

Bara att gå omkring i gamla stan och titta på alla gamla hus är helt underbart!
Prag klarade sig igenom kriget helt oskatt, staden låg (tack o lov) utom de allierade bombplanens räckvidd.

Att utbudet av god mat och BILLIG, mycket god öl, museer, parker och andra nöjen är enormt gör att det är en perfekt semerterort.
I Prag klarar man sig bra med Engelska, på landsbygden är det inte många som pratar annat än Tjeckiska.

Stefan  Very Happy
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Gäst lör jun 21 2014, 10:03

Ja du Stefan Prag var verkligen en stad som hade mycket att visa i allt som fanns  Smile
Sedan att finna denna välfyllda butik var roligt och mycket att kika på Very Happy

Var hos peckar-models men de var lite av en besvikelse och det var
inga direkta fynd på plats , så där vände jag på klacken ganska omgående
så jag fick tagit mig till mpm 2 gånger  Smile

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Gäst lör jun 21 2014, 10:05

Exelon skrev:Och du fick inte med dej mer ur affären. Shocked  Du är hårt hållen det ser jag! Wink 
En annan hade säkert blivit tvungen att gå två gånger för att få med allt och sambon stått och sett allmänt uppgiven och irriterad ut.

Även om man har en förstående flickvän så behöver man ju inte utmana ödet mer än nödvändigt Wink
visst kunde jag köpt mer men , jag fick sansa mig lite med Very Happy

//Ola

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19 Empty Sv: Prag och dess bästa modellbutik som ligger på Myslikova 19

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet