Så går vi runt en Do 335...
+8
Jörgen.E
frznlogic
cas
Stefan E
Warsawpact
Mal
Janne.S
Matt_Public
12 posters
Sida 1 av 1
Så går vi runt en Do 335...
Efter många om och men så har jag fnulat till ett vinterdiorama.
Åtskilligt hade kunnat göras betydligt bättre, men det blev i alla fall klart.
Mindre prat och mer bildvisning, would you like?
Tack till alla som följt byggprocessen och kommit med hejarop och klena skämt.
Särskilt tack till den evige CAS som både har orsakat alltihop och drivit eländet framåt.
Åtskilligt hade kunnat göras betydligt bättre, men det blev i alla fall klart.
Mindre prat och mer bildvisning, would you like?
Tack till alla som följt byggprocessen och kommit med hejarop och klena skämt.
Särskilt tack till den evige CAS som både har orsakat alltihop och drivit eländet framåt.
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Så går vi runt en Do 335...
Usch vad snyggt det blev! Mysig komposition med frusna tekniker dom lever om!
Ja den där Christer..... aktare för honom, han kan sätta griller i huvudet på en
Ja den där Christer..... aktare för honom, han kan sätta griller i huvudet på en
Janne.S- Moderator
Ojojoj vad snyggt riktigt jäkla snyggt....
hur gjorde du snön o fotspåren o smältsnövatten vid tunnan?
hur gjorde du snön o fotspåren o smältsnövatten vid tunnan?
Mal
Underbart...den satt som ett yxhugg i en rutten staketstolpe!
Gillar verkligen hur du fått till snön och vinter känslan. Go touch med airbusharen på marken.
Gillar verkligen hur du fått till snön och vinter känslan. Go touch med airbusharen på marken.
Warsawpact- Starwarsviritous
Sen varning. Karln är så pass djupt undercover att hans uppslag ibland känns som mina egna.Janne.S skrev:Ja, den där Christer... ...aktare för honom. Han kan sätta griller i huvudet på en.
Snön är bikarbonat i ett antal lager med Pledge som bindmedel, fotspåren är markpersonalens egna medan sörjan var mjuk och smältvattnet är superlim.Mal skrev:Hur gjorde du snön, fotspåren och smältvattnet vid tunnan?
Och så påstår folk att jag uttrycker mig måleriskt.Warsawpact skrev:Underbart! Den satt som ett yxhugg i en rutten staketstolpe!
Den blev ju alldeles underbar, men snön och gubbarna lyfter det ett varv till och skruvar upp det hela minst två snäpp till på snyggometern! Skarpt målat vid sidofönstret också, den kanten är inte mycket att sikta på!
Sen trycker jag mig märka vissa (bygg) insinuationer (Hawker)på att(Hurricane) jag (i) skulle sätta (ökenmålning/nattjakt) griller i(för) huvudet på (bövelen)folk?
Sådana påhopp kommer inte att påverka det minsta
Sen trycker jag mig märka vissa (bygg) insinuationer (Hawker)på att(Hurricane) jag (i) skulle sätta (ökenmålning/nattjakt) griller i(för) huvudet på (bövelen)folk?
Sådana påhopp kommer inte att påverka det minsta
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Hubba Hubba! Vackert! Är det nu man busvisslar och frågar "vad gör du ikväll snygging?" 😀
frznlogic
Tack Stefan!Stefan E skrev:Vansinnigt snyggt, Matt!
Man tackar! Allt blir liksom bättre med tyskar.cas skrev:[...] snön och gubbarna lyfter det ett varv till, och skruvar upp det hela minst två snäpp till på snyggometern!
frznlogic skrev:Är det nu man busvisslar och frågar "vad gör du ikväll snygging?" 😀
Det vore då första gången.
WOW!
Ruskigt snyggt gjort.
Läckert att se en myrslok i vinterkläder.
Mest imponerad blir jag av snön. Ser precis ut som 5 cm blötsnö, som håller på att töa.
Ah, den bara växer...
/Henrik
Ruskigt snyggt gjort.
Läckert att se en myrslok i vinterkläder.
Mest imponerad blir jag av snön. Ser precis ut som 5 cm blötsnö, som håller på att töa.
Ah, den bara växer...
/Henrik
Henrik Bergman
Det var vänligt sagt, och precis den look jag var ute efter.Henrik Bergman skrev:Ser precis ut som 5 cm blötsnö, som håller på att töa.
Mycket snyggt bygge Matt, och väldigt fint dio! Det har du lyckats väl med!
Så står han där med färgsprutan i handen och fattar inte att den andre meken smyger iväg med bomben!
Håkan
Så står han där med färgsprutan i handen och fattar inte att den andre meken smyger iväg med bomben!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
My preciousssss...Azgaron skrev:Så står han där med färgsprutan i handen, och fattar inte att den andre meken smyger iväg med bomben!
Matt_Public skrev:Eeh?Caverö skrev:Trevligt, CAS, trevligt.
Han menar dig.....
Värmen o ölen gör läsfel
Mal
Tänk då vad varm öl skulle kunna ställa till med.Mal skrev:Värmen och ölen gör läsfel.
SORRY DUDE
Inte mindre fint för det, och jag är inte helt på banan ännu så stå ut med eventuella fel, menar inget illa och jag bugar åt ditt fina flygbygge Mattias, sedan kryper jag tillbaka under min sten i Björkekärr och skäms
Inte mindre fint för det, och jag är inte helt på banan ännu så stå ut med eventuella fel, menar inget illa och jag bugar åt ditt fina flygbygge Mattias, sedan kryper jag tillbaka under min sten i Björkekärr och skäms
Caverö
Och jag som trodde att det var en passning till mitt sublima budskap som raskt fick Matt att faktiskt starta en Hurricane...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
krispigt säkert bygge,, mjuka färgfält som är lite av ditt signum ,,mycket snyggt !!!!!
Gigabyte
Liknande ämnen
» Man kan grilla året runt.....
» Modellbyggare runt Marks kommun
» F-4C Phantom II, Air National Guard runt 1985
» Modellbyggare runt Marks kommun
» F-4C Phantom II, Air National Guard runt 1985
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|