FW190 1:32 resin eller annat..m
2 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
FW190 1:32 resin eller annat..m
Som en del redan sett så har jag min geek period nu på FW190or o nu till frågan.
kör som sagt på Haswgawa o håller på min 3e...(Doran, sen A8an sen den jag bygger nu)
motor....vill ha en BMW motor m upphägning...för ett kommande projekt...med MG bryggan .....
Hittar bara till 1:48
kör som sagt på Haswgawa o håller på min 3e...(Doran, sen A8an sen den jag bygger nu)
motor....vill ha en BMW motor m upphägning...för ett kommande projekt...med MG bryggan .....
Hittar bara till 1:48
Mal
Sv: FW190 1:32 resin eller annat..m
Jagar du jucklo nu igen?
Vet tyvärr inget om någon resin-rova i den storleken, men du kan ju alltid fippla ihop din egen.
Här har du en fint exempel att följa: LÄNK!
Vet tyvärr inget om någon resin-rova i den storleken, men du kan ju alltid fippla ihop din egen.
Matt_Public- Master of DNF
Sv: FW190 1:32 resin eller annat..m
Matt_Public skrev:Jagar du jucklo nu igen?
LOL....jo ligger nåt i det......
Japp då lutar det nåt åt det hållet kan hända...har ju ramlat ner i scratch hålet o kanske dags o testa lite större scratch jobb..alldrig testat men du börjar känna mig vid det här laget.....det värsta som kan hända är ett enkelt "Fail" inget annat...men fail is not an option för mig lol...... japp....
länken är sparad.....
Mal
Liknande ämnen
» Archer resin rivets 1/32 eller 1/24
» Julöl, eller annat öl och dryck till jul
» FUJIMI 1/48 BF109G-6/W.Gr21 + BF109G-10/R2 samt resin cocpit till BF109E-4 säljes eller bytes
» Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris (frakten står mottagaren för)
» Mals Way Fw190A8 R2 (R8?) Sturmbock. Part: I. The End, It Is Done......
» Julöl, eller annat öl och dryck till jul
» FUJIMI 1/48 BF109G-6/W.Gr21 + BF109G-10/R2 samt resin cocpit till BF109E-4 säljes eller bytes
» Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris (frakten står mottagaren för)
» Mals Way Fw190A8 R2 (R8?) Sturmbock. Part: I. The End, It Is Done......
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet