IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

First Person View Of An Aircraft Carrier Flight Deck

3 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

First Person View Of An Aircraft Carrier Flight Deck Empty First Person View Of An Aircraft Carrier Flight Deck

Inlägg av Patrik K sön aug 10 2014, 10:28

Måste faktiskt säga att jag njöt av att titta på den här filmsnutten, är inte ofta man får se "grovjobbarna" på flight deck arbeta på så nära håll som här Smile
Mycket matnyttigt får man se ur referensperspektiv också, som t.ex gallret på nosställsluckan på Super Horneten som går iväg som nummer 2, kanske inget som är särskilt synligt i 144 och 72 men i 48 och 32 får man nog göra lite arbete Smile

Men nu skall jag inte pladdra på mera, enjoy!

http://www.break.com/video/aircraft-carrier-flight-deck-2745842

/Patrik
Patrik K
Patrik K

Till överst på sidan Gå ner

First Person View Of An Aircraft Carrier Flight Deck Empty Sv: First Person View Of An Aircraft Carrier Flight Deck

Inlägg av Tobias sön aug 10 2014, 11:34

Spännande! Alltid kul med riktiga varan även om det sabbar min fina bild av hur det går till, den bilden jag fick från Hot Shots..

Wink
Tobias
Tobias

Matt_Public likes this post

First Person View Of An Aircraft Carrier Flight Deck Empty Sv: First Person View Of An Aircraft Carrier Flight Deck

Inlägg av LasseThid sön feb 25 2024, 21:40

Nu pratar vi finkultur Tobias... 🤪🤪🤪

LasseThid

Matt_Public likes this post

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet