Sökes/köpes Dassault Falcon
2 posters
Sida 1 av 1
Sökes/köpes Dassault Falcon
Hej!
Söker med ljus och lykta efter Dassault Falcon modeller, gärna Falcon 10, 20, 50, 900 eller 900ex, skala helst 1/48 men vad som helst duger . Har sökt lite överallt och hittar lite referenser till några modeller men inget som jag hittat till salu. Är det någon som sitter på en obyggd eller påbörjad modell så är jag intresserad.
Maila eller pm'a.
/Oscar
Söker med ljus och lykta efter Dassault Falcon modeller, gärna Falcon 10, 20, 50, 900 eller 900ex, skala helst 1/48 men vad som helst duger . Har sökt lite överallt och hittar lite referenser till några modeller men inget som jag hittat till salu. Är det någon som sitter på en obyggd eller påbörjad modell så är jag intresserad.
Maila eller pm'a.
/Oscar
frznlogic
Sv: Sökes/köpes Dassault Falcon
Hejsan
Vad jag känner till (det kan finnas mer).
Revell (återutgivning av Hasegawa?) har (eller rättare sagt hade) en Dassault Falcon 10 i skala 1/48. Finns på Ebay.
Mach2 har en Dassault Falcon 20 i skala 1/72. Borde gå att få tag på. Om inte annat från Mach2 själva.
F-rsin plastic har en Dassault Falcon 20 i skala 1/144.
// Lars
Vad jag känner till (det kan finnas mer).
Revell (återutgivning av Hasegawa?) har (eller rättare sagt hade) en Dassault Falcon 10 i skala 1/48. Finns på Ebay.
Mach2 har en Dassault Falcon 20 i skala 1/72. Borde gå att få tag på. Om inte annat från Mach2 själva.
F-rsin plastic har en Dassault Falcon 20 i skala 1/144.
// Lars
Brage
Sv: Sökes/köpes Dassault Falcon
Ah! tackar för tipset. Har sökt runt överallt tyckte jag men tänkte inte på amazon/ebay. Hittade en av revells falcon 10 1/48 till halvvettigt pris och har tryckt på köpknappen .
frznlogic
Liknande ämnen
» Sökes/Köpes: 1:16 Folka-bil alt. annan 1:16 VK2-bil
» Sökes/köpes: Tamiya Land Rover Ambulance
» Dassault Mirage IIIC, Italeri 1/32
» Eduard Dassault Mirage IIICJ 1/48
» Dassault Aviation Rafale C, Hobby Boss 1:48 Scale
» Sökes/köpes: Tamiya Land Rover Ambulance
» Dassault Mirage IIIC, Italeri 1/32
» Eduard Dassault Mirage IIICJ 1/48
» Dassault Aviation Rafale C, Hobby Boss 1:48 Scale
Sida 1 av 1