Bokmässa och hobbybutiker
2 posters
Sida 1 av 1
Bokmässa och hobbybutiker
Den 25:e har jag möjlighet att åka på bok- och biblioteksmässan i Göteborg.
Vi ska väl vara där hela dan, och då tänkte jag att det kanske finns möjlighet att smita iväg och kolla lite i nån hobbyaffär.
Om det finns nån nåt sånär i närheten.
Är det nån som har bra koll, så vore jag tacksam för info.
Håkan
Vi ska väl vara där hela dan, och då tänkte jag att det kanske finns möjlighet att smita iväg och kolla lite i nån hobbyaffär.
Om det finns nån nåt sånär i närheten.
Är det nån som har bra koll, så vore jag tacksam för info.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sv: Bokmässa och hobbybutiker
Tidigare fanns Justus (nåja Aviation bookstore ) i gårda, men han har tyvärr lagt ner.
Där fanns det både nya och gamla flygböcker och lite gamla modeller.
Kvar blir då Hobbycenter och Alfahobby. Det är fysiskt möjligt att gå till Alfa när man är på bokmässan, för det har jag testat vid ett tillfälle =)
Vill man inte använda apostlahästarna så får man helt enkelt ge sig på spårvagnarna, och det är ett helt annat kapitel
Där fanns det både nya och gamla flygböcker och lite gamla modeller.
Kvar blir då Hobbycenter och Alfahobby. Det är fysiskt möjligt att gå till Alfa när man är på bokmässan, för det har jag testat vid ett tillfälle =)
Vill man inte använda apostlahästarna så får man helt enkelt ge sig på spårvagnarna, och det är ett helt annat kapitel
cas- Vicesheriff
Tack för infon Christer!
Får nog bli apostlahästarna. Får ta och kolla kartor och skriva ut på jobbet så jag hittar.
Hoppas du med fysiskt möjligt inte innebär 2 timmars promenad åt vardera hållet eller nåt sånt!
Då blir det nog lite tajt med tiden!
Håkan
Får nog bli apostlahästarna. Får ta och kolla kartor och skriva ut på jobbet så jag hittar.
Hoppas du med fysiskt möjligt inte innebär 2 timmars promenad åt vardera hållet eller nåt sånt!
Då blir det nog lite tajt med tiden!
Håkan
Från svenska mässan till räntmästaregatan 8 där alfa hobby huserar är det runt 2,5 km, och det känns väl rimligt att hinna med en pgomenix till. Problemet är väl hur du skall ta dig tillbaka med all plast sen !
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Ok, inte så farligt långt. Vet inte om det blir så mycket plast, men bara känslan av att kunna kolla i en riktig hobbyaffär är värt besväret!
Hade mässan varit en månad senare hade ekonomin varit betydligt mycket starkare.
Håkan
Hade mässan varit en månad senare hade ekonomin varit betydligt mycket starkare.
Håkan
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet