Boys........att tyda tecknen är ett måste......för sitt bästa
5 posters
Sida 1 av 1
Boys........att tyda tecknen är ett måste......för sitt bästa
Jaha ja.....
Att tyda tecknen är nog det bästa.....
Fröken i huset tyckte att det var dags för mig att köra en rejäl röjning av min "byggarbetsplats"
så jag inte fick arbetsmiljöverket och skyddsombud i hasorna .
Detta skall då jag göra:
1. diska alla verktyg
2. diska mina färgbyttor
3. dammsuga av arbetsyta
4. köra med vim över hela arbetsytan
5. handsprita tagentbord och mus och lite annat.
6. tömma papperskorg
Att tyda tecknen är nog det bästa.....
Fröken i huset tyckte att det var dags för mig att köra en rejäl röjning av min "byggarbetsplats"
så jag inte fick arbetsmiljöverket och skyddsombud i hasorna .
Detta skall då jag göra:
1. diska alla verktyg
2. diska mina färgbyttor
3. dammsuga av arbetsyta
4. köra med vim över hela arbetsytan
5. handsprita tagentbord och mus och lite annat.
6. tömma papperskorg
Gäst- Gäst
Sv: Boys........att tyda tecknen är ett måste......för sitt bästa
Uppstädning på byggbordet kan bara sluta på två sätt; antingen blir allt mycket bättre, eller så hittar man ingenting efteråt.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Bra där! En överfull papperskorg fylld med lättantändligt material är en brandrisk. Om SWMBO dessutom är eldfängd till lynnet så kan man även få det hett om öronen p.g.a. de andra åtalspunkterna.
Men att handsprita musen ska man emellertid vara lite försiktig med.
Men att handsprita musen ska man emellertid vara lite försiktig med.
Matt_Public- Master of DNF
Bra att påtala matt, så den jäkeln som fräser mest den ska inte handsprita Ola då öppnar sig mordors portar och det blir dålig stämning. Har för vana/ovana att städa upp byggbordet efter varje bygge men likförbannat ser det ut som ett bombnedslag efter ett par timmar. Ökade byggbord ytan med nära på en meter när jag flyttade in i nya hobbyrummet så jag inte skulle ha det så trångt men likförbannat så är det i princip bara ett a4/kapmattan som är ledig.
Exelon
A4? Lyx!Exelon skrev:Ökade byggbord ytan med nära på en meter när jag flyttade in i nya hobbyrummet, så att jag inte skulle ha det så trångt, men lik förbannat så är det i princip bara ett A4/kapmattan som är ledig.
Jag har vid varje givet tillfälle en ledig yta motsvarande ett C5-kuvert som bäst. Dessutom delar jag området med hjordar av frigående gjutramsfjuppar och tejp-rester.
Matt_Public- Master of DNF
Städa ? jo det är väl bra ,, själv städer jag hobbyrummet si så där en gång i kvartalet ,,men så ser det ut som det gör med
Gigabyte
Städa hobbyrummet behövs nog emellanåt. Risken finns dock att man inte hittar saker å ting sen.
Tycker nog att mitt byggskrivbord är mesigt litet, och skulle vilja ha ett som typ det vi har på kontoret/datarummet här hemma, men det skulle snart nog drunkna i alla prylar och inte mycket av min A4 skärmatta skulle synas!
Håkan
Tycker nog att mitt byggskrivbord är mesigt litet, och skulle vilja ha ett som typ det vi har på kontoret/datarummet här hemma, men det skulle snart nog drunkna i alla prylar och inte mycket av min A4 skärmatta skulle synas!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Boys......sug in detta ord "STRUKTUR"......
har inte fipplat bort en ända sak på bordet och jag har aldrig pågående projekt när jag gör denna sanering (görs mellan 4-6 modellen typ)
har inte fipplat bort en ända sak på bordet och jag har aldrig pågående projekt när jag gör denna sanering (görs mellan 4-6 modellen typ)
Gäst- Gäst
Säg ifrån när du kommer upp i 50-150 pågående byggen!
Håkan
Håkan
Azgaron skrev:Säg ifrån när du kommer upp i 50-150 pågående byggen!
Håkan
Har tyvärr karaktär gällande detta , håller max på med 2 byggen samtidigt , 1 stor och 1 litet sidoprojekt
//Ola
Gäst- Gäst
Kör bara ett bygge i taget men byggbordet är fortfarande knöka fullt.....vad gör jag för fel!
Exelon
Ola skrev:Azgaron skrev:Säg ifrån när du kommer upp i 50-150 pågående byggen!
Håkan
Har tyvärr karaktär gällande detta , håller max på med 2 byggen samtidigt , 1 stor och 1 litet sidoprojekt
//Ola
Det är inget att vara ledsen över! Fortsätt du så!
Håkan
Exelon skrev:Kör bara ett bygge i taget men byggbordet är fortfarande knöka fullt.....vad gör jag för fel!
Har du provat att lägga lite struktur och röja lite och se över vad du egentligen behöver ha framme
Gäst- Gäst
ja du Håkan , jag gör nog det och enklast så
Gäst- Gäst
Liknande ämnen
» Hej , varför måste man använda verifieringskod för att posta bilder i sitt inlägg eller är det något fuffens på gång ??
» The boys WIP
» Måste man gå så måste man...
» Ibland måste jag
» Måste verktyg flyg ?
» The boys WIP
» Måste man gå så måste man...
» Ibland måste jag
» Måste verktyg flyg ?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|