Hej , varför måste man använda verifieringskod för att posta bilder i sitt inlägg eller är det något fuffens på gång ??
4 posters
Sida 1 av 1
Hej , varför måste man använda verifieringskod för att posta bilder i sitt inlägg eller är det något fuffens på gång ??
Hej ,
varför måste man använda verifieringskod för att posta bilder i sitt inlägg eller är det något fuffens på gång ??
Mvh Ola
varför måste man använda verifieringskod för att posta bilder i sitt inlägg eller är det något fuffens på gång ??
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Sv: Hej , varför måste man använda verifieringskod för att posta bilder i sitt inlägg eller är det något fuffens på gång ??
Du är förmodligen ej inloggad
//Kent
//Kent
Gigabyte
Sv: Hej , varför måste man använda verifieringskod för att posta bilder i sitt inlägg eller är det något fuffens på gång ??
Gigabyte skrev:Du är förmodligen ej inloggad
//Kent
Tjena Kent , det var det som var bekymret , jag var inloggad när detta skedde
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Det har aldrig hänt mig.
Men emellanåt kan det vara bra att rensa historik fån sim webbläsare. Det kan ibland ligga något annat och störa.
Annars får väl Janne, vår moderator, kolla upp detta.
Men emellanåt kan det vara bra att rensa historik fån sim webbläsare. Det kan ibland ligga något annat och störa.
glimturen
glimturen skrev:Det har aldrig hänt mig.
Tjena....
Nu händer det igen (1/3 kl 201:16) att man måste skriva verifieringskod när man skall lägga in bilder , har rensat historik m.m.
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Såpass?
Nej, det är inget jag märkt idag.
Testa en annan webläsare, eller mobil?
Nej, det är inget jag märkt idag.
Testa en annan webläsare, eller mobil?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Har du stängt av cookies i din browser?
Tommy
Tommy
TommyKillander
TommyKillander skrev:Har du stängt av cookies i din browser?
Tommy
Nope
//mvh Ola
Gäst- Gäst
Nu idag 2/3 kunde jag lägga in bild och jag har inte gjort något för att det skulle fungera , bara postade
Gäst- Gäst
Liknande ämnen
» Boys........att tyda tecknen är ett måste......för sitt bästa
» Mig 15 1/32 Trumpeter (?) eller något åt det hållet .
» Angående trådar....första sidan..varför inte sista posten,,,iom ofta följer trådar o måste bläddra....
» [Måååånga bilder] På förfrågan kommer här bilder på basen! =)
» Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris (frakten står mottagaren för)
» Mig 15 1/32 Trumpeter (?) eller något åt det hållet .
» Angående trådar....första sidan..varför inte sista posten,,,iom ofta följer trådar o måste bläddra....
» [Måååånga bilder] På förfrågan kommer här bilder på basen! =)
» Paketpris eller kompispris eller nästintill gratispris (frakten står mottagaren för)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|