Smygbygge..
+4
Matt_Public
Stefan E
cas
Tobias
8 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Smygbygge..
Precis - Grumman har gjort mycket trevliga grejor! Vildkatten måste ju has med men kan inte bestämma mig om en 1/48 eller större, så det får vänta..
Jajjamensan, AMTs. Vinyldäcken går bort ja.. Köpte lite aftermarkte till den, det som fanns. Kommer inte riktigt ihåg vad det var men det var nog väldigt skralt med dekaler på iaf Hannants tyvärr.. Får leta mera.
Jajjamensan, AMTs. Vinyldäcken går bort ja.. Köpte lite aftermarkte till den, det som fanns. Kommer inte riktigt ihåg vad det var men det var nog väldigt skralt med dekaler på iaf Hannants tyvärr.. Får leta mera.
Tobias
Jag gjorde ju en F7F för inte så länge sen, och lite individmärkningar blev allt över.
Kan det intressera herrn?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Kulturgärning!cas skrev:Jag gjorde ju en F7F för inte så länge sen, och lite individmärkningar blev allt över.
Matt_Public- Master of DNF
Nah, det är Italeri...
Men det borde väl vara lite bättre bäst-före datum på dom jämfört med AMT!
Men det borde väl vara lite bättre bäst-före datum på dom jämfört med AMT!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Fasen vad fin den blev med dekaler på!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Vet inte riktigt varför jag förväntade mig cammo på en brittisk maskin, men det här blev en överraskning. Inga sura miner, dock. Toksnyggt!
Tackar tackar. Jo Mk. I´an blir i camo. Troligen Operation Dragon/Anvil med ´stripes.. Var lite nyfiken på denna färgen dock och jag måste säga att jag verkligen gillar den Navy Blue!
Tobias
Tac - tack grabbar! Haft föräldrarna på besök en vecka så inte blivit målat alls. Får ta igen det imorgon och under veckan. Var även och hämtade lite färg till det andra smygbygget hos Max idag...
Tobias
Kapar min egen tråd... ...och postar lite bilder på Fantomen medans Helvetes-kattens hjul målas...
Inte "korrekt" antal gula och svarta fält på ´stolen men effekten är där och helt ok för mig i den skalan..
Funderar STARKT på att ge mig på min Trumpeter P-47 efter Fantomen.. Razorback.. Sugen på 1/32...
Inte "korrekt" antal gula och svarta fält på ´stolen men effekten är där och helt ok för mig i den skalan..
Funderar STARKT på att ge mig på min Trumpeter P-47 efter Fantomen.. Razorback.. Sugen på 1/32...
Tobias
Snygg liten Phantom, bara sådär från sidan!
Är det den därigan Fujimin?
(bah! 1/32 är bara blaha-blaha! 1/24 är den riktigt manliga skalan!)
Är det den därigan Fujimin?
(bah! 1/32 är bara blaha-blaha! 1/24 är den riktigt manliga skalan!)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Je precis, Fujimi - fantastiskt fin modell!
Jo det finns en Dunderbult i 1/24 ja, manligt... ;-)
Jo det finns en Dunderbult i 1/24 ja, manligt... ;-)
Tobias
Ska man nu ändå trådkapa sig själv så är en Phantom förmodligen bästa sättet. Heja dig!
Strålande gjort och allt sånt!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|