Pbv 401 (MT-LB) Skif 1:35 Scale
4 posters
Sida 1 av 1
Pbv 401 (MT-LB) Skif 1:35 Scale
Byggtorkan verkar nu vara som bortblåst, så jag kör igång ett paralellbygge till Strv 104, fast på den här blir det förstås lite mer eget snickeri med PC, Evergreen och annat smått och gott.
Vissa samordningseffekter kan jag nog få med dessa samtidiga byggen gällande lackeringen.
Är det Frulleband som gäller på den här?
Vissa samordningseffekter kan jag nog få med dessa samtidiga byggen gällande lackeringen.
Är det Frulleband som gäller på den här?
Björn Eriksson
Sv: Pbv 401 (MT-LB) Skif 1:35 Scale
Eftersom du blandar in plasticard i byggsmeten så vore lite Frullerino fantastico.
Alltid snyggt med olika färgfält före primern.
Alltid snyggt med olika färgfält före primern.
Matt_Public- Master of DNF
Hoppas du får till en bra vagn där Björn
jag hade en själv som jag byggde på men den gav mig mer huvudvärk än glädje och
hoppas du får till det med passformen (vilket är en katastrof tyvärr).
Lycka till och skall bli kul att lära sig , tipsa gärna på hur du får till det med passform m.m.
jag hade en själv som jag byggde på men den gav mig mer huvudvärk än glädje och
hoppas du får till det med passformen (vilket är en katastrof tyvärr).
Lycka till och skall bli kul att lära sig , tipsa gärna på hur du får till det med passform m.m.
Gäst- Gäst
Tack Ola!
Har torrpassat de stora delarna och tycker nog att det är hyfsat bra passning på mitt exemplar, men lite spackling här och där kan det nog bli, men det hör ju liksom till när det är Rysktillverkat.
Har torrpassat de stora delarna och tycker nog att det är hyfsat bra passning på mitt exemplar, men lite spackling här och där kan det nog bli, men det hör ju liksom till när det är Rysktillverkat.
Björn Eriksson
Björn Eriksson skrev:Tack Ola!
Vilken tur du har haft då
Jo Rysktillverkning var ju inte direkt mm - nivå alltid , så varför skall plastmodellen vara bättre än originalvagn
Gäst- Gäst
Nu går han all in på frulle band <--- me like!
Kul bygge men som sagt man är ganska förskonad på pansarfronten när det gäller spackling och allt för skeva modeller. Fast köper man dessa öststatsmodeller så får man tyvärr lite varierande kvalité vissa helt ok andra är så dåligt att man skickar dom till cylinderarkivet direkt.
Kul bygge men som sagt man är ganska förskonad på pansarfronten när det gäller spackling och allt för skeva modeller. Fast köper man dessa öststatsmodeller så får man tyvärr lite varierande kvalité vissa helt ok andra är så dåligt att man skickar dom till cylinderarkivet direkt.
Exelon
Ser bra ut så långt Björn!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» Scale Model Challenge
» Arfix 1:48 scale, Sk 37E Störviggen
» BAe Harrier Gr.3 Airfix 1:48 scale
» Custom shapes. Scale 1 / 32
» Arfix 1:48 scale, Sk 37E Störviggen