Star Wars-trailern...
+5
Patrik K
Exelon
Janne.S
MiniStuff
Tobias
9 posters
Sida 1 av 1
Star Wars-trailern...
...har någon postat? Någon missat..?
Ser faktiskt ganska bra ut, no? Tappade ju lusten helt, sist, med den där skandal-trilogin..
Ser faktiskt ganska bra ut, no? Tappade ju lusten helt, sist, med den där skandal-trilogin..
Tobias
Sv: Star Wars-trailern...
missat faktiskt. det där lilla ser ju riktigt trevligt ut. känns lite spännande...
MiniStuff- Vicesheriff
Fick bra vibbar...... men jag gillar faktiskt JJ, och det han gjorde med star trek. Enda jag är septisk till är Disney.....de har redan sabbat för fine molds....
Janne.S- Moderator
Jo det borde nästan vara livstids avrättning på det tilltaget... Förhoppningsvis maldes Jar-Jar Binks dock ner till hundmat och då är allting iaf lite bättre....
Tobias
Dom tre sista hade varit bra om dom skippat barnvänliga temat (Jar-Jar) som Tobias påpekade. Dock lär väl dessa bli ännu barnvänligare tackvare Disney. Är säkert snyggt gjord men story är väl "så levde dom lyckliga i alla sina dar, och Wookie fick sin Gillette tillslut.
Blir säkert inge bra (negativ som man är) men kommer lika fn att sitta där och smälla i mej en kubik med popcorn på premiären.
Blir säkert inge bra (negativ som man är) men kommer lika fn att sitta där och smälla i mej en kubik med popcorn på premiären.
Exelon
Scenen med de lågflygande x-wingarna gav mig gåshud...kommer absolut att se nya triologin även om de ger fasen i extended universe (hoppas dock på viss homage till EU).
Är väl inte lika nernördad i SW som för ca 10 år sen, men jag har full förståelse för dom som känner sig svikna, men man får väl ta det lite som att "vi får vad vi får" liksom. det är ju trots allt StarWars!
Gillade dock inte lightsabern...onödigt krånglig design tyckte jag, får se om jag ändrar mig
Scenen med Falcon kommer nog att ge ett skapligt magsug i biosalongen skulle jag tro, längtar redan!
/Patrik
Är väl inte lika nernördad i SW som för ca 10 år sen, men jag har full förståelse för dom som känner sig svikna, men man får väl ta det lite som att "vi får vad vi får" liksom. det är ju trots allt StarWars!
Gillade dock inte lightsabern...onödigt krånglig design tyckte jag, får se om jag ändrar mig
Scenen med Falcon kommer nog att ge ett skapligt magsug i biosalongen skulle jag tro, längtar redan!
/Patrik
Patrik K
Trots att Disney äger Star Wars så är jag inte sååå orolig. Dom äger ju Marvel med, och dom filmerna är ju rätt sköna dom med...
Och Star Wars är barnvänligt! Eller åtminstone inte gjort för att vara 15/18-års gräns på.
Med det sagt!
AAAAAAAAAAAAAAAA!
En sån Teaser!
Den har ju allt man vill ha från Star Wars, egentligen
Ger JJ bara fasen i midichlorians så skall vi nog få se på nåt i hästväg!
Och Star Wars är barnvänligt! Eller åtminstone inte gjort för att vara 15/18-års gräns på.
Med det sagt!
AAAAAAAAAAAAAAAA!
En sån Teaser!
Den har ju allt man vill ha från Star Wars, egentligen
Ger JJ bara fasen i midichlorians så skall vi nog få se på nåt i hästväg!
cas- Vicesheriff
Vad ska man tro om det där? Snyggt, själlöst och stenkorkat à la nya Star Trek, troligen.
Men jag har naturligtvis hemskt gärna helt fel.
Men jag har naturligtvis hemskt gärna helt fel.
Matt_Public- Master of DNF
Det man inte vet om lider man inte av...Cas skrev:Ger JJ bara fasen i midichlorians så skall vi nog få se på nåt i hästväg!
Marvels är bra tackvare en rödhårig donna i svarta tajta skinnkläder med ett svenskklingande efternamn.
Därför är till och med Capten America filmerna bra.
Exelon
Har du förtydligande foton, månntro? Skinnkläderna kan jag till nöds klara mig utan.Exelon skrev:Marvels är bra tackvare en rödhårig donna i svarta tajta skinnkläder med ett svenskklingande efternamn.
Jag känner ganska precis likadant.Veritech79 skrev:Gillade dock inte lightsabern. Onödigt krånglig design, tyckte jag […]
Matt_Public skrev:Har du förtydligande foton, månntro? Skinnkläderna kan jag till nöds klara mig utan.Exelon skrev:Marvels är bra tackvare en rödhårig donna i svarta tajta skinnkläder med ett svenskklingande efternamn.
En av de vackraste donnor there is:
MiniStuff- Vicesheriff
Jepp men i The avengers är hon rödhårig, dock är som att jämföra panzer grau och dunkelgelb det spelar ingen roll båda är skitsnygga! Den donnan har former så man nästan blir religös, inte som dessa andra piopulära damer med rövar breda som en Bmw X5.
Hur tusan lyckades jag gå från star wars till black widow är helt makalös på att hamna offtopic i varje ämne.
Hur tusan lyckades jag gå från star wars till black widow är helt makalös på att hamna offtopic i varje ämne.
Exelon
Fast det är väl nästan meningen att det skall spåra ur lite i just såna här trådar
Inte mig emot så länge det är den underbara vänliga gemensamma tonen vi har här på forumet.
Inte mig emot så länge det är den underbara vänliga gemensamma tonen vi har här på forumet.
MiniStuff- Vicesheriff
Matt_Public skrev:Jag känner ganska precis likadant.Veritech79 skrev:Gillade dock inte lightsabern. Onödigt krånglig design, tyckte jag […]
Made by Victorinox??????
http://www.outnorth.se/victorinox/minichamp-red.php
Scarlett är ........ ...... ....... ....... ......! (jag är gift!)
Hur ligger denna trilogi jämfört med de tidigare, före eller efter?
Jag är visserligen Trekkie, men jag gillar Star Wars också och kommer definitivt att fortsätta följa sagan!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tyckte väl att den ursprungliga trailern verkade sakna något.
Så här ska det naturligtvis se ut:
Så här ska det naturligtvis se ut:
Ahhh, GL Special Edition!
Helt rätt, så borde den naturligtvis se ut!!!
Helt rätt, så borde den naturligtvis se ut!!!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Gillar den där ridande stormtroopern. Finns väl en resin sats med den??
Stefan: Detta ska väl vara 30 år efter VI som jag har fattat det. Då snillen spekulerar om att Daisy Ridley ska vara Han och Leia´s dotter och antingen John Boyega eller/båda Oscar Isaac ska vara någons sort Jedi/rebel hjältar. Sen sätter jag en spänn på att det är Gwendoline Christie som ska vara nya Sith lord, då hon är en stor dam och svinga svärd kan hon ju sen G.O.T så det borde ju vara enkelt. Sen ligger det väl i tiden att det måste var någon elak kvinnlig sith.
Stefan: Detta ska väl vara 30 år efter VI som jag har fattat det. Då snillen spekulerar om att Daisy Ridley ska vara Han och Leia´s dotter och antingen John Boyega eller/båda Oscar Isaac ska vara någons sort Jedi/rebel hjältar. Sen sätter jag en spänn på att det är Gwendoline Christie som ska vara nya Sith lord, då hon är en stor dam och svinga svärd kan hon ju sen G.O.T så det borde ju vara enkelt. Sen ligger det väl i tiden att det måste var någon elak kvinnlig sith.
Exelon
Exelon skrev:Gillar den där ridande stormtroopern. Finns väl en resin sats med den??....
Yup! Har den... började på den.... för snart exakt ett år sedan.... kanske borde fortsätta med den....
/Mrks
MiniStuff- Vicesheriff
Ja jag hade en period när jag med ljus och lykta sökte efter en ATST i 1/35 resin kit då blev det ju så man kollade det på alla snygga star wars resin kit.
Ja men då är det banne mej dags att dra fram en byggtråd.....
Ja men då är det banne mej dags att dra fram en byggtråd.....
Exelon
Att Disney nu har "tagit över", och efter att ha sett trailern...
Warsawpact- Starwarsviritous
Liknande ämnen
» Star Wars filmerna
» Star Wars - The Old Republic MMO
» F-117A Nighthawk, Tamyia 1/48
» Star Wars fan film.....
» K: Revell Star Wars AT-AT
» Star Wars - The Old Republic MMO
» F-117A Nighthawk, Tamyia 1/48
» Star Wars fan film.....
» K: Revell Star Wars AT-AT
Sida 1 av 1