Revells nya JAS-39C Gripen i 1/72.
+3
Tobhol
frznlogic
Patrik K
7 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Revells nya JAS-39C Gripen i 1/72.
Jahapp, då dök den då upp till slut, Revells efterlängtade nyproduktion av Gripen i 1/72.
Butikschefen på Lekia/Sagoland här i Linköping har som tur är ett gediget hobbyintresse så det hade beställts hem en hel pall med kartonger så det finns att ta av kan jag säga!
För det ganska resonabla priset av 219 pix så blev jag dess nya ägare och styrde glatt kosan hemåt (iofs inte förrän efter en lååååång session på ICA Maxi men det får man ta )
Glad i hågen så snittade jag upp lådan (givetvis efter att maten och disken var avklarad...) och tog med stor förväntan fram plastpåsarna och byggisen...men hur det fortsatte får ni se i lådtitten!
/Patrik
Butikschefen på Lekia/Sagoland här i Linköping har som tur är ett gediget hobbyintresse så det hade beställts hem en hel pall med kartonger så det finns att ta av kan jag säga!
För det ganska resonabla priset av 219 pix så blev jag dess nya ägare och styrde glatt kosan hemåt (iofs inte förrän efter en lååååång session på ICA Maxi men det får man ta )
Glad i hågen så snittade jag upp lådan (givetvis efter att maten och disken var avklarad...) och tog med stor förväntan fram plastpåsarna och byggisen...men hur det fortsatte får ni se i lådtitten!
/Patrik
Senast ändrad av Veritech79 den sön jan 07 2018, 19:09, ändrad totalt 4 gånger
Patrik K
Sv: Revells nya JAS-39C Gripen i 1/72.
frznlogic skrev:Letar ivrigt efter lådtitt
Den får tyvärr komma efter att den yngre generationen i hushållet behagar krypa till kojs, men tvivla icke ty den kommer att dyka upp!
/Patrik
Patrik K
Hm, jag trodde den skulle bli 40 kr billigare än så. Nåja, jag ska ha minst 4 st sen får man se.
/Tobbe
/Tobbe
Tobhol
Tobhol skrev:Hm, jag trodde den skulle bli 40 kr billigare än så. Nåja, jag ska ha minst 4 st sen får man se.
/Tobbe
Jo det trodde jag med faktiskt, runt 170-180 kronor var förväntningen men tycker det blev rätt ok ändå, hade det varit en Hasse så hade den med största säkerhet kostat över 350
/Patrik
Patrik K
Tja, det är i varje fall väldigt mycket bygglädje i lådan. Det kan jag lova! Jag måste bara ha nya stolar så är jag nöjd.
Vad är frakten från Ängelholm till Linköping måntro?
/Tobbe
Vad är frakten från Ängelholm till Linköping måntro?
/Tobbe
Tobhol
Support your locals!
Ser mycket trevligt ut! Har helt missat denna, en sån kunde man ju unna sig.. Verkar mindre jobbig än Kitty Hawks?
Ser mycket trevligt ut! Har helt missat denna, en sån kunde man ju unna sig.. Verkar mindre jobbig än Kitty Hawks?
Tobias
Den fanns ju inne på Hobbycenter i göteborg också, men jag kan då inte komma på vad dom tog för den =)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Ser ju trevligt ut!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» Revells Jagdtiger
» Revells planerade modeller för 2010
» Revells Audi R8 1/24
» Revells färger ?