Revells Jagdtiger
+5
MiniStuff
Azgaron
JOooCKE
Janne.S
T-34
9 posters
Sida 1 av 1
Revells Jagdtiger
Har gjort ytterligare en "renovering" av en gammal modell. Denna gång den absolut första jag byggde så den var inte vacker.
Nå, så här blev den i alla fall.
Blev lite skumt med färgerna här men mittbilderna är nog rättvisast.
Magnus
Nå, så här blev den i alla fall.
Blev lite skumt med färgerna här men mittbilderna är nog rättvisast.
Magnus
T-34
Sv: Revells Jagdtiger
Snyggt som bara den Magnus!!! Vajjert värre...
tips: för mycket gulton (lysrör) i de översta och sista bilden. kolla om du kan ställa in kameran manuellt med vilken typ av ljus du använder samt ställ in även vitbalansen mot en vit bakgrund. Brukar gå att göra med de flesta digitala kameror som jag antar att du använder
Jag kan rekommendera Osrams Halolux-serie (halogenlampor) samt sk. dagsljuslampa.
/Markus
tips: för mycket gulton (lysrör) i de översta och sista bilden. kolla om du kan ställa in kameran manuellt med vilken typ av ljus du använder samt ställ in även vitbalansen mot en vit bakgrund. Brukar gå att göra med de flesta digitala kameror som jag antar att du använder
Jag kan rekommendera Osrams Halolux-serie (halogenlampor) samt sk. dagsljuslampa.
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Tack ska ni ha. Det är säker så att det är lysrören Marcus, det konstiga är att jag har tagit alla korten på samma ställe och med samma ljus, verkar som om kameran ställer in sej olika...........
Dessutom får jag tacka för de extra slipprylarna jag fick med från dej när jag handlade. Dom verkar funka utmärkt.
Magnus
Dessutom får jag tacka för de extra slipprylarna jag fick med från dej när jag handlade. Dom verkar funka utmärkt.
Magnus
T-34
Snyggt, Magnus! Speciellt med gubben i tornluckan som skapar lite liv och rörelse.
merlin1953packard
Mycket stiligt. Du verkar vara en fena på renoveringar. När byggde du den?
MagnusE
MagnusE
MagnusE
MagnusE skrev:Mycket stiligt. Du verkar vara en fena på renoveringar. När byggde du den?
MagnusE
Tack Magnus och Gigabyte. Jagdtiger var mitt allra första bygge när jag på allvar började bygga i vuxen ålder efter tonårsbyggena av gamla jänkare. Tror att det är ca fem, sex år sen jag byggde den.
Magnus
T-34
Caverö skrev:Snyggt mycket snyggt, hur många har du på lager?
Ett tjugotal finns nog på listan över sånt som behöver en upprustning.
Magnus
T-34
Liknande ämnen
» Bok: Jagdtiger - Design/Production/Operations
» Revells Pzh.2000 1/35
» Revells Audi R8 1/24
» Revells nya JAS-39C Gripen i 1/72.
» Revells färger ?
» Revells Pzh.2000 1/35
» Revells Audi R8 1/24
» Revells nya JAS-39C Gripen i 1/72.
» Revells färger ?