Tomten kan dra nåt gammalt över sig, nu finns det annat att längta till i December!!! :D
+4
Mal
Janne.S
Azgaron
Patrik K
8 posters
Sida 1 av 1
Tomten kan dra nåt gammalt över sig, nu finns det annat att längta till i December!!! :D
Teaser nummer 2 är ute!!!
Patrik K
Sv: Tomten kan dra nåt gammalt över sig, nu finns det annat att längta till i December!!! :D
Coolt!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sv: Tomten kan dra nåt gammalt över sig, nu finns det annat att längta till i December!!! :D
Gravt nyfiken......jul snart?
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Gravt nyfiken......jul snart?
Lessen Janne....åtta månader kvar...så lite tålamod
Mal
Crap!Mal skrev:Janne.S skrev:Gravt nyfiken......jul snart?
Lessen Janne....åtta månader kvar...så lite tålamod
Janne.S- Moderator
Hmm, börjar kännas smått angeläget.
Matt_Public- Master of DNF
Vad i hel... har hänt med Stormtroopernas hjälm? Påminner om TRON av någon anledning.
Warsawpact- Starwarsviritous
Är väl någon moderntappning antar jag. Jäkligt snyggt med den kraschade star destroyern.
Exelon
Det är så mycket rätt med detta så man blir knäsvag!
Och dom har tagit tillvara på ganska mycket att Expanded Universe också, inte illa alls!
Undrar om Luke är t med nån som är väldigt lik Mara Jade?
Och dom har tagit tillvara på ganska mycket att Expanded Universe också, inte illa alls!
Undrar om Luke är t med nån som är väldigt lik Mara Jade?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Men kan man inte hålla sig till december; så kommer detta i november!
Battlefield fast med Star Wars allså.
Det kan nog bli dags att gå över till den mörka sidan med en PS4 då...
Battlefield fast med Star Wars allså.
Det kan nog bli dags att gå över till den mörka sidan med en PS4 då...
cas- Vicesheriff
Gvörsk!cas skrev:Battlefield fast med Star Wars, alltså.
Blev direkt känslosam där ett tag. Hubba!
Matt_Public- Master of DNF
En PS4 vill man ha, men fler titlar först innan köp......för min del.....
En sak som faen suger är att den inte är bakåt kompatibel m PS3 spelen, visst en business sak att tjäna pengar, men man vill ju bara ha en maskin....
Jaja fåse
En sak som faen suger är att den inte är bakåt kompatibel m PS3 spelen, visst en business sak att tjäna pengar, men man vill ju bara ha en maskin....
Jaja fåse
Mal
Klart man ska ha alla... har inte sålt en konsol jag ägt tänker göra en bänk där jag har alla konsoler och en switch till tvn.
Ja det är ju "svenska" Dice som har gjort nya battlefront så det borde bli kanon och trailern gör ju inte saken sämre om man säger så.... Vet dock inte om jag ska köpa det till ps4 eller till speldatorn, grafiken talar ju för pc´n men alla polare kör ju ps4. Ja jag får se. både spel och film en sak till och då är det ju banne mej jackpott!!
Ja det är ju "svenska" Dice som har gjort nya battlefront så det borde bli kanon och trailern gör ju inte saken sämre om man säger så.... Vet dock inte om jag ska köpa det till ps4 eller till speldatorn, grafiken talar ju för pc´n men alla polare kör ju ps4. Ja jag får se. både spel och film en sak till och då är det ju banne mej jackpott!!
Exelon
Liknande ämnen
» En fråga om Konverteringsatsen för Hasegawa J 35J till SK 35C i 1/72 som finns/fanns på Rebell Hobby.
» vilka pigment till lera, och annat med
» Julöl, eller annat öl och dryck till jul
» Någon som har bit D212 (Lyftkran) till Revell Tirpitz 1/350 till övers
» En blandning av nytt o gammalt
» vilka pigment till lera, och annat med
» Julöl, eller annat öl och dryck till jul
» Någon som har bit D212 (Lyftkran) till Revell Tirpitz 1/350 till övers
» En blandning av nytt o gammalt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet