SU-101
+9
TommyKillander
Caverö
MiniStuff
Marlin
Stefan E
cas
Azgaron
Matt_Public
Pyret
13 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: SU-101
En riktigt brutal best kommer det att bli!
Snyggt jobbat, så här långt!
Stefan
Snyggt jobbat, så här långt!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tackar!
Jag bygger från skiss/ritning samt bilder på nätet. Den enda prototypen som byggdes står välbevarad och välfotograferad på Kubinka.
Jag bygger från skiss/ritning samt bilder på nätet. Den enda prototypen som byggdes står välbevarad och välfotograferad på Kubinka.
Pyret
Det är helt galet bra!
Nu måste jag skaffa SU-101an i World of Tanks bums....
TommyKillander
Det där är inte dumt alls!
Helsnyggt faktiskt!
Helsnyggt faktiskt!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Nu får du snart fixa en fika och en titt i din mancave, detta är mycket bra gjort Pyret
Caverö
Tackar!
Ett kul projekt som kanske inte överensstämmer till 110% med originalet men om ett projekt tar för lång tid vet jag att det tyvärr blir liggandes ofärdigt. Mitt nya löfte är att alltid avsluta det jag påbörjar. Tyvärr har jag 14 vagnar och 6-7 dioramor som bevisar att min tes är sann.
Nästa projekt är.....trumvirvel......
En scratchbyggd "Objekt 775 "
Ett kul projekt som kanske inte överensstämmer till 110% med originalet men om ett projekt tar för lång tid vet jag att det tyvärr blir liggandes ofärdigt. Mitt nya löfte är att alltid avsluta det jag påbörjar. Tyvärr har jag 14 vagnar och 6-7 dioramor som bevisar att min tes är sann.
Nästa projekt är.....trumvirvel......
En scratchbyggd "Objekt 775 "
Pyret
Är svag för ryssarnas förmåga att vilja testa saker. Snacka om att ta ut svängarna!
Det enda som gjorde mig besviken är T-14 Armata. Jag hävdar iofs fortfarande att det tornet är en bluff...
Det enda som gjorde mig besviken är T-14 Armata. Jag hävdar iofs fortfarande att det tornet är en bluff...
Pyret
Pyret skrev:Är svag för ryssarnas förmåga att vilja testa saker. Snacka om att ta ut svängarna!
Sannerligen, den där T-14 var en generell besvikelse.
Tornet på den tror jag inte ett dugg på heller, mycket flashigt "ytan" och inget konkret under locket så att säga. Något som präglar dagens Ryssland i allmänhet.
Annat är det med den nya Kurganets-25, riktigt rå ös a la sovjet. Mumms.
Bra jobbat med 101'an!
Vore nice att se en scratchad O775.
Också, ta en sådan här...
Warsawpact- Starwarsviritous
Jaha trodde vid första anblick att nån hade komprimerat bilden totalt galet! Ser ju ut som nån har stampat ihop tornet på en is3 på chassit av en t-54/t-64 nåt sånt. Men den är ju slätborrad pipan är det något missil/raket historia??
Exelon
Ja, man tror att det är fel på bilden!
Stämmer också att vagnen är framtagen för att främst fylla fiendens sida med pansarvärnsrobotar. Närmare bestämt "Rubin" och "Bur" där då "Rubin" var roboten med störst genomslagskraft med sina 250mm.
Stämmer också att vagnen är framtagen för att främst fylla fiendens sida med pansarvärnsrobotar. Närmare bestämt "Rubin" och "Bur" där då "Rubin" var roboten med störst genomslagskraft med sina 250mm.
Pyret
Sådärja...Grovt...vackert...blir tårögd....gillar detta mkt...Pyret skrev:Oj..luft'46 är jag dåligt insatt på men om det betyder "om kriget fortsatte lite till" eller " what if" såååå.....ja
Smalnat av tornet och lagt en rejäl svetsfog runt kanoninfästningen.
Mal
Härligt plast snickrande och målande ,,,LÄCKERT SÅ KLAS -LÄCKERT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gigabyte
Läckert målat! En egen tunna med vodka hade dom fått med sig som färdkost(lyckostar)!
Exelon
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet