Grattis CAS!
+9
cas
Henrik Bergman
Gigabyte
Azgaron
Marlin
Tobias
Warsawpact
frznlogic
Matt_Public
13 posters
Sida 1 av 1
Grattis CAS!
Inte nog med att det är lördag, självaste Kapten Britfix fyller dessutom år! Han leve!
Klä dig varmt, drick rejält med vätska, häv köpstoppet (men ingen Blackburn Blackburn) och ha en allmänt härlig förödelsedag (hyfsat inom lagens råmärken).
Klä dig varmt, drick rejält med vätska, häv köpstoppet (men ingen Blackburn Blackburn) och ha en allmänt härlig förödelsedag (hyfsat inom lagens råmärken).
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Grattis CAS!
Tack så hemskt mycket! Min 40-årsdag tillbringades på AIM som funktionär i rosa ledartröja, och träffade en hel del folk samt for om kring som en tok mellan allt och all kändes det som.
Presenter?
I fredags så baxade i in alla handlarna och i en liten andningpaus efter att ha släpat in ungefär hälften av Alfa Hobby så sträckte hedersknyffeln Markus (ja, eller ministuff då) det här:
Vackert inslaget i brunt papper fanns:
vänta lite
lite till
DEN HÄR!
Tack Markus! Du vet precis vad jag går igång på Skall dock ta mig friheten att byta ut dekalerna, för Academy av den här årgången skickar med nåt som bäst kan beskrivas som klistermärken...
Presenter?
I fredags så baxade i in alla handlarna och i en liten andningpaus efter att ha släpat in ungefär hälften av Alfa Hobby så sträckte hedersknyffeln Markus (ja, eller ministuff då) det här:
Vackert inslaget i brunt papper fanns:
vänta lite
lite till
DEN HÄR!
Tack Markus! Du vet precis vad jag går igång på Skall dock ta mig friheten att byta ut dekalerna, för Academy av den här årgången skickar med nåt som bäst kan beskrivas som klistermärken...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Jamen sådär, ja!
Utmärkt människa det där, på det hela taget.
Utmärkt människa det där, på det hela taget.
Matt_Public- Master of DNF
Grattis igen, nog undslapp du dig något gubbljud då och då när du irrade omkring på golvet
Janne.S- Moderator
Tack janne, Jag brukar bli rätt stissig när jag multitaskar på det viset...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Du höll ording på grejerna, riktigt bra jobbatcas skrev:Tack janne, Jag brukar bli rätt stissig när jag multitaskar på det viset...
Janne.S- Moderator
Man får gratulera så här i efterskott! För en fin födelsedag har du ju haft, som Janne har förevigat!
Exelon
Tack så hemskt mycket!
Visst vara jag snygg i min rosa ledartröja?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Otroligt. ....cas skrev:Tack så hemskt mycket!
Janne.S- Moderator
Ja det är ju lite inne med dessa HBTQZXYPW saker så den var jäääättteee snygg....cas skrev:Tack så hemskt mycket!
Om inte annat syntes du väl så risken att du kunde smita iväg var väl minimal.
Exelon
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet