Tamiya Steyr 1500A
+5
Stefan E
cas
Azgaron
Matt_Public
MagnusE
9 posters
Sida 1 av 1
Tamiya Steyr 1500A
Goddag folkens
Kan ni tänka er, MagnusE har vaknat ur mångårig byggtorka och har till och med slutfört en modell i smyg. Nästan iallafall. Lite bagage, en figur och möjligtvis lite sand under hjulen kanske tillkommer vad det lider. Just nu är jag nöjd att den blev färdig. Håll tillgodo , kul att vara med i matchen igen.
Kan ni tänka er, MagnusE har vaknat ur mångårig byggtorka och har till och med slutfört en modell i smyg. Nästan iallafall. Lite bagage, en figur och möjligtvis lite sand under hjulen kanske tillkommer vad det lider. Just nu är jag nöjd att den blev färdig. Håll tillgodo , kul att vara med i matchen igen.
MagnusE
Sv: Tamiya Steyr 1500A
Överraskning?
Den var minsann sketen och sleten med besked. Extra pluspoäng för de rövpatinerade sittdynorna.
Kort sagt: gött å se, MagnusE!
Den var minsann sketen och sleten med besked. Extra pluspoäng för de rövpatinerade sittdynorna.
Kort sagt: gött å se, MagnusE!
Matt_Public- Master of DNF
Snyggt bygge och kul att se dig tillbaka!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
En sån fräsig sak!
Ser ut som den inte alls har varit fint omhändertagen av beväringarna...Top notch alltså!
Ser ut som den inte alls har varit fint omhändertagen av beväringarna...Top notch alltså!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack ska ni ha gubbs! Det var riktig kul att bygga nåt igen. Planen framöver är göra klart några gamla surdegar som legat till sig ett tag. En pz3, en Marder 2 och faktiskt en VW Golf finns halvfärdiga i gruvan.
MagnusE
Det är en stilig kärra och du har fått till det riktigt fint, är det östfront eller öken?
Vackert med lite damm
Vackert med lite damm
Caverö
Tack Mattias! Jo, öken är det men glömde som synes palmhel..tet. Kom på det en bit in i vädringen men då fick det va. Lite ringrostig kanske.
MagnusE
Hej Magnus!
Grymt snygg vädring!
Verkar i grunden vara samma fordon som Horch 108?
Håller själv på med en sådan från ICM.
Grymt snygg vädring!
Verkar i grunden vara samma fordon som Horch 108?
Håller själv på med en sådan från ICM.
Martin Bo
Härligt dammig! Supersnyggt målat, och den gör sig oväntat bra på den nakna träplattan tycker jag
Stråhatt
Liknande ämnen
» Steyr Type 1500A Kommandeurwagen
» 250/9 Tamiya
» Tamiya 1/48 Kfz.69 with 3,7 cm PAK
» MiG-15 (Tamiya, 1/48)
» Bf 109 E-3 1/48 Tamiya
» 250/9 Tamiya
» Tamiya 1/48 Kfz.69 with 3,7 cm PAK
» MiG-15 (Tamiya, 1/48)
» Bf 109 E-3 1/48 Tamiya
Sida 1 av 1