X-Wing whatif och Mossie jet (pre-Vulcan?)
3 posters
Sida 1 av 1
X-Wing whatif och Mossie jet (pre-Vulcan?)
Vad gör man när alla camo-scheman och versioner redan är byggda av en specifik modell? Jo, då blir det en whatif! Hittade de här bilderna på Airfix Tribute Forum som en byggare lagt upp. Fick hans tillstånd att visa dem här i vårt forum. Om jag själv får säga det, är dessa verkligen något extra i flygväg inom whatif-genren! I alla fall, är ursprunget till dessa Arado 234 och Mosquito med bakåtsvepta vingar från något jet.
Så här kan man göra med en Arado. Lite Star Wars-känsla över det, eller...?
En whatif Mosquito med 1950-talskänsla, bakåtsvepta vingar och prototyp!
Så här kan man göra med en Arado. Lite Star Wars-känsla över det, eller...?
En whatif Mosquito med 1950-talskänsla, bakåtsvepta vingar och prototyp!
merlin1953packard
Sv: X-Wing whatif och Mossie jet (pre-Vulcan?)
Kul byggen Tycker att denna gren är den mest intressanta i plastbyggar hobbyn ,har inte vågat mig på något sådant än men när jag har fått lite mera byggtimmar innanför västen så är det som drar mest , totalfrihet att göra som man vill med bygget ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gigabyte
Sv: X-Wing whatif och Mossie jet (pre-Vulcan?)
Kul byggen som sagt!
Gick ju med i What if forumet, men så mycket whiffar har det ännu inte blivit! Har dock tre whiffar på g!
Många gånger är det väldigt kul att läsa alla bakgrunderna! En del är helt fantastiska!
Håkan
Gick ju med i What if forumet, men så mycket whiffar har det ännu inte blivit! Har dock tre whiffar på g!
Många gånger är det väldigt kul att läsa alla bakgrunderna! En del är helt fantastiska!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» Avro Vulcan B.2, GWH 1/144
» Whatif Panther F färdig
» Whatif gjorda med glimten i ögat...
» GWH Vulcan B2
» GWH 1/144 K.2 Vulcan Tanker
» Whatif Panther F färdig
» Whatif gjorda med glimten i ögat...
» GWH Vulcan B2
» GWH 1/144 K.2 Vulcan Tanker