P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie
+8
frznlogic
Gigabyte
Janne.S
Caverö
Matt_Public
cas
Azgaron
glimturen
12 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: P-47M Thunderbolt (revell) av Charlie
Utsökt dunderbult!
Blir alltid fräsigt med raketer på, så säger jag hela tiden. Bra idé att låta pappa ta dekalerna, sånt kan han!
Blir alltid fräsigt med raketer på, så säger jag hela tiden. Bra idé att låta pappa ta dekalerna, sånt kan han!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tänk om jag hade haft en farsa som kunde hjälpa mig så när jag var 9 år, eller kunnat kika på filmer på youtube. Min farsa visade mig bara hur man limmar, och snubben i leksaksaffären fick förklara saker för mig istället.
Det ser faktiskt riktigt bra ut, måste säga att jag är lite avundsjuk för så bra såg inte mina modeller ut när jag var 9.
Det ser faktiskt riktigt bra ut, måste säga att jag är lite avundsjuk för så bra såg inte mina modeller ut när jag var 9.
Zander_Lindstrom
Tjusigt bygge Charlie! Kul att den är klar!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Åhåhåhåhååå!
Jag röstar för att Charlie fråntas junior-prefixet och tillåts bygga bland de vuxna.
Toppjobb!
Jag röstar för att Charlie fråntas junior-prefixet och tillåts bygga bland de vuxna.
Toppjobb!
Matt_Public- Master of DNF
Oj, jag har inte sett detta innan! Och P-47 Thuinderbolt, och just M; är ju en av toppfavoriterna!
Snyggt byggt och målat, det blir kalasfint. Kul att du har pappa som kan hjälpa dig med.
Snyggt byggt och målat, det blir kalasfint. Kul att du har pappa som kan hjälpa dig med.
Tobias
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» P-47N Thunderbolt, 1/48 Revell
» P-47N Thunderbolt, 1/48 Revell – Klar
» A-10A Thunderbolt 2
» P-47 Thunderbolt, Tamyia 1/48
» A-10A Thunderbolt II (Tamiya, 1/48)
» P-47N Thunderbolt, 1/48 Revell – Klar
» A-10A Thunderbolt 2
» P-47 Thunderbolt, Tamyia 1/48
» A-10A Thunderbolt II (Tamiya, 1/48)