SF37 Viggen
+3
cas
Azgaron
TommyKillander
7 posters
Sida 1 av 1
SF37 Viggen
Så här ser min SF37 Viggen ut, saknar tyvärr dekaler för denna maskin som då skulle ingå i SWAFRAP och från 1. div/F21.
Gäst- Gäst
Sv: SF37 Viggen
Snyggt med air-superiority grey!
Hoppas du kommer på någon lösning med dekalerna
Tommy
Hoppas du kommer på någon lösning med dekalerna
Tommy
TommyKillander
Snygg vigg! Hoppas du får fixat dekaler!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Blankt och fint Ola!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Ooh! Flådig fluktar-Viggen!
Kör lite What-if med dekaler för det schyssta Spanien.
Kör lite What-if med dekaler för det schyssta Spanien.
Matt_Public- Master of DNF
Den var inte trist Ola!
Finfint jobbat!
Hoppas du hittar dekaler.
Nu blev ju jag sugen på att börja bygga Viggen....
Finfint jobbat!
glimturen
glimturen skrev:Den var inte trist Ola!
Finfint jobbat!
Tackar så mycket , ja det blir en framtida lösning när sådana dekaler kommer på marknaden
Tycker man att man har inte tillräckligt med bollar i luften så kan man ju glatt skicka upp ännu en till
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Jag kan ha gripen dekaler med kronor som borde funka iaf. Är i Gävle den här veckan men påminn mig nästa vecka så ska vi se vad som kan dyka upp ur gömmorna.
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Jag kan ha gripen dekaler med kronor som borde funka iaf. Är i Gävle den här veckan men påminn mig nästa vecka så ska vi se vad som kan dyka upp ur gömmorna.
Tjena Janne
Din tanke är god
har själv varit inne i de banorna att använda dekaler från en skrotad Gripen, tyvärr är de kronorna för tok för små för att fungera (borde inte vara kräsen , men ser dumt ut)
har redan använt få dekaler som fungerar , de gula som är under vingarna och bakom vingarna , har även använt en röd dekal med.
Sedan såg jag på referensfotona att övriga dekaler är antingen fel färg på text eller bottenfärg på skyltarna och inget av de som finns på arket för Gripen är rätt
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Janne.S skrev:Kronmärken i 1/48 då?
Hur mycket större är de tanke på att Gripens kronmärken var mindre än de som satt på Viggen ??
Gäst- Gäst
Ska kika när jag kommer hem nästa veckaOla skrev:Janne.S skrev:Kronmärken i 1/48 då?
Hur mycket större är de tanke på att Gripens kronmärken var mindre än de som satt på Viggen ??
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Ska kika när jag kommer hem nästa veckaOla skrev:Janne.S skrev:Kronmärken i 1/48 då?
Nick och bock
Gäst- Gäst
Snyggt bygge, Ola!
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med dekaler i 1/72, hade modellen varit i 1/48 så hade saken varit biff.
Stefan
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med dekaler i 1/72, hade modellen varit i 1/48 så hade saken varit biff.
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Stefan E skrev:Snyggt bygge, Ola!
Stefan
Tack för berömmet Stefan
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Liknande ämnen
» Tarangus 1/72 SF37 Viggen Inbox review
» AJS 37 Viggen.
» JA 37 VIGGEN
» Viggen vid incidentberedskap och RAT
» EDF Viggen
» AJS 37 Viggen.
» JA 37 VIGGEN