Art In Miniature 2016 - SM i Modellbygge
+7
Fisken35
Pyret
cas
Janne.S
denstore
olindau
Timo P
11 posters
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2 • 1, 2
Art In Miniature 2016 - SM i Modellbygge
Helgen 3-4 september arrangeras årets Art In Miniature där IPMS Göteborg är värd för SM i Modellbygge 2016.
Föredrag, försäljning och SIG:ar. Sveriges ledande handlare och föreningar är på plats under helgen.
Temaklassen i år är "Svenska Flygvapnet 90 år".
Mer info och hur du anmäler dina tävlingsbidrag hittar du på hemsidan
www.artgot.se
Välkomna!
IPMS Göteborg
Senast ändrad av Timo P den sön aug 07 2016, 20:55, ändrad totalt 1 gång
Timo P
Sv: Art In Miniature 2016 - SM i Modellbygge
Timo P skrev:Helgen 3-4 september arrangeras årets Art In Miniature där IPMS Göteborg är värd för SM i Modellbygge 2016.
Föredrag, försäljning och SIG:ar. Sveriges ledande handlare och föreningar är på plats under helgen.
Temaklassen i år är "Svenska Flygvapnet 90 år".
Mer info och hur du anmäler dina tävlingsbidrag hittar du på hemsidan
www.artgot.se
Välkomna!
IPMS Göteborg
Tackar så mycket och ser fram emot lördagen den 3/9 , dags att spara ihop en vettig peng nu så man kan fynda rejält
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Är det möjligt att få ett klubbord på årets AIM ????????????????????????
Hej
Vi är några från Stockholm som tänkte åka ner och gästa er på AIM-2016.
Kan man boka ett klubbord ? Av vem ?
Hälsningar
Olle Lindau
Vi är några från Stockholm som tänkte åka ner och gästa er på AIM-2016.
Kan man boka ett klubbord ? Av vem ?
Hälsningar
Olle Lindau
olindau
Hej Olle!
Vad kul! Ni är mer än välkomna.
Kontakta Bo Genvad med era önskemål så ordnar han det. Bo är kontaktperson för alla handlare och föreningar som vill sälja eller ställa ut. Han nås via:
b.genvad(at)telia.com
Hälsningar
Timo
Vad kul! Ni är mer än välkomna.
Kontakta Bo Genvad med era önskemål så ordnar han det. Bo är kontaktperson för alla handlare och föreningar som vill sälja eller ställa ut. Han nås via:
b.genvad(at)telia.com
Hälsningar
Timo
Timo P
Om man inte är förening eller handlare, men hade velat kränga av lite modeller som privatperson, vem kontaktar man om bord då, och vad kostar det?
denstore
Hej Denstore!
Vad kul! Kontakta Bo Genvad så hjälper han dig med att boka ett säljbord och berätta vad det kostar.
Hälsningar
Timo
PS/ Medlemmar i IPMS Göteborg kommer att ha ett säljbord för sina medlemmar. Tror även IPMS Dalarna, Stockholm och Malmö (C-4 Open) kommer ha lite försäljning vid sina föreningsbord.
Vad kul! Kontakta Bo Genvad så hjälper han dig med att boka ett säljbord och berätta vad det kostar.
Hälsningar
Timo
PS/ Medlemmar i IPMS Göteborg kommer att ha ett säljbord för sina medlemmar. Tror även IPMS Dalarna, Stockholm och Malmö (C-4 Open) kommer ha lite försäljning vid sina föreningsbord.
Timo P
Kontaktuppgifter? Jag letade lite på AiM-sidan, men hittade inget. 😢
denstore
Sorry! Glömde hänvisa till mitt svar till Olle ovan.
Alltså emaila Bo på
b.genvad@telia.com
Lycka till!
Timo
Alltså emaila Bo på
b.genvad@telia.com
Lycka till!
Timo
Timo P
Art In Miniature närmar sig och anmälningarna strömmar in. Passa på att anmäla dig online på www.artgot.se. Information om anmälan och priser hittar du i inbjudan.
Vi ser helst att du anmäler dig senast 31 aug. Från 1 sept höjer vi anmälningsavgiften.
Anmälan är dock öppen ända fram till att incheckningen stänger kl 12 den 3 september!
Givetvis vill vi minimera efteranmälningarna så anmäl dig så snart du kan.
Välkommen med din anmälan!
Timo
Vi ser helst att du anmäler dig senast 31 aug. Från 1 sept höjer vi anmälningsavgiften.
Anmälan är dock öppen ända fram till att incheckningen stänger kl 12 den 3 september!
Givetvis vill vi minimera efteranmälningarna så anmäl dig så snart du kan.
Välkommen med din anmälan!
Timo
Timo P
Så, anmäld och go...13 modeller, tack vare temaklassen så får mina Viggar luftas igen....
Janne.S- Moderator
Det är 6,5ggr fler modeller än vad jag anmälde
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack för att ni anmäler modellerna i tid. Ni andra anmäl er helst innan 31/8. Vi önskar hålla efteranmälningarna till ett minimum så att sekreteriatet kan tillhandahålla möjligheteten till efteranmälningar fram till kl 12 den 3 september. Kan du själv inte närvara är det helt OK att du ber en kompis ta med dina modeller.
Hemsidan är nu uppdaterad med föredragshållare och föreningar som ställer ut.
http://artgot.se/utstallning/
Givetvis finns möjlighet att också ställa ut modeller utom tävlan. Nytt för i år är att privatpersoner och föreningar kommer att sälja modeller om önskemål finns.
Ni har väl inte missat att vi får besök av två brittiska SIG:ar? Dom kommer att dela ut ett specialpris i form av en fin buckla till "the best british subject at the show".
Vi syns väl nästa helg?
Välkomna!
Timo
Hemsidan är nu uppdaterad med föredragshållare och föreningar som ställer ut.
http://artgot.se/utstallning/
Givetvis finns möjlighet att också ställa ut modeller utom tävlan. Nytt för i år är att privatpersoner och föreningar kommer att sälja modeller om önskemål finns.
Ni har väl inte missat att vi får besök av två brittiska SIG:ar? Dom kommer att dela ut ett specialpris i form av en fin buckla till "the best british subject at the show".
Vi syns väl nästa helg?
Välkomna!
Timo
Senast ändrad av Timo P den sön aug 28 2016, 20:01, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Glömde nämna SIG:arna . . . ,)
Timo P
Om man anmäler sig online, när ska man förvänta sig att få en bekräftelse?
Pyret
Hej Pyret!
Det är nog högtryck i det idéella sekreteriatet för tillfället så bekräftelsen kan dröja lite. Vi hade tre anmälningar som inte kom fram pga specialtecken i anmälan (citattecken). Så har du följt anvisningarna har det säkert funkat!
Vi syns till helgen!
Timo
Det är nog högtryck i det idéella sekreteriatet för tillfället så bekräftelsen kan dröja lite. Vi hade tre anmälningar som inte kom fram pga specialtecken i anmälan (citattecken). Så har du följt anvisningarna har det säkert funkat!
Vi syns till helgen!
Timo
Timo P
Har inte heller fått en bekräftelse än....vill nog dubbelkolla att de verkligen registrerats.Pyret skrev:Om man anmäler sig online, när ska man förvänta sig att få en bekräftelse?
Janne.S- Moderator
Slöröv som jag är tänker jag anmäla mig där nere, ska jag då fylla i pappren hemma och ta med dom ner?
Art In Miniature oskulden/ Fredrik
Art In Miniature oskulden/ Fredrik
Fisken35
Och kan man betala där?
Art In Miniature oskulden/ Fredrik igen
Art In Miniature oskulden/ Fredrik igen
Fisken35
Hej Fredrik!
Det går bra att anmäla sig och betala på plats. Eller så mailar du lapparna till anmalan@artgot.se och betalar in till bankgirot som anges på anmälningslappen.
Så slipper du stå i den långa kön . . .
Hälsningar
Timo
Det går bra att anmäla sig och betala på plats. Eller så mailar du lapparna till anmalan@artgot.se och betalar in till bankgirot som anges på anmälningslappen.
Så slipper du stå i den långa kön . . .
Hälsningar
Timo
Timo P
Finns det så många som inte anmäler sig online menar du?
Fredrik
Fredrik
Fisken35
Ja, det är alltid ett gäng som kommer drällandes lite på en höft sådär...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
...som jag då...
Det har varit ett jäkla velande här, tänkte först inte komma, men jag har ju semester och inget bokat den helgen, såååå....
Jag testade att boka ett rum på Scandic Mölndal (som förra gången) och det var inga problem, så JAG KOMMMER!
Nu måste jag välja vad som skall med och anmäla mig, för kommer jag dit skall jag ställa ut!
Stefan
Det har varit ett jäkla velande här, tänkte först inte komma, men jag har ju semester och inget bokat den helgen, såååå....
Jag testade att boka ett rum på Scandic Mölndal (som förra gången) och det var inga problem, så JAG KOMMMER!
Nu måste jag välja vad som skall med och anmäla mig, för kommer jag dit skall jag ställa ut!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Och ta med en liten bok till mig kanske?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Katolska skolflickor i knipa?cas skrev:Och ta med en liten bok till mig kanske?
Matt_Public- Master of DNF
International Air power review, med en Hustler.Matt_Public skrev:Katolska skolflickor i knipa?
Centrefold ingick
(Stefan lånade den på kollot, vilket du hade kommit ihåg om du hade varit med!)
cas- Vicesheriff
Sida 1 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Modellbygge i medierna.
» SÄLJES! FORUMS BOK MODELLBYGGE
» Medicinsk utrustning för modellbygge
» Nu hoppas jag få mer tid till modellbygge!
» Bonsai+modellbygge=Vackert!
» SÄLJES! FORUMS BOK MODELLBYGGE
» Medicinsk utrustning för modellbygge
» Nu hoppas jag få mer tid till modellbygge!
» Bonsai+modellbygge=Vackert!
Sida 1 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet