SÄLJES! FORUMS BOK MODELLBYGGE
2 posters
Sida 1 av 1
SÄLJES! FORUMS BOK MODELLBYGGE
Modellbygge är en utförlig och praktisk handbok som innehåller det mesta som en modellbyggare behöver veta om sin hobby.
Förutom grundläggande teknik och tips om målning, montering och verktyg behandlas särskilda avsnitt bilar, järnvägar, båtar, flygplan, figurer, byggnader och landskap m,m,
Antingen man utgår från en byggsats eller föredrar att tillverka sin modell från grunden så finns det många fina tips på hur du "klär" om figurer, "vädrar" fordon eller bygger upp landskap och ruiner.
Boken är i mycket fint skick. Tryckår 1989 Antal sidor 347 Vikt 990gr ISBN 91-37-08073-3
Pris: 80 kr plus postens kostnader. Det går också att hämta den i Göteborg eller Halmstad enligt överenskommelse.
Intresserad? Kontakta mig via mejl: johnny-persson@hotmail.som
Förutom grundläggande teknik och tips om målning, montering och verktyg behandlas särskilda avsnitt bilar, järnvägar, båtar, flygplan, figurer, byggnader och landskap m,m,
Antingen man utgår från en byggsats eller föredrar att tillverka sin modell från grunden så finns det många fina tips på hur du "klär" om figurer, "vädrar" fordon eller bygger upp landskap och ruiner.
Boken är i mycket fint skick. Tryckår 1989 Antal sidor 347 Vikt 990gr ISBN 91-37-08073-3
Pris: 80 kr plus postens kostnader. Det går också att hämta den i Göteborg eller Halmstad enligt överenskommelse.
Intresserad? Kontakta mig via mejl: johnny-persson@hotmail.som
Jonny Persson
Sv: SÄLJES! FORUMS BOK MODELLBYGGE
Är det den gamle gula boken tro? I så fall nyper jag den direkt!
Mvh
Christian Lidborg
Mvh
Christian Lidborg
Pyret
Liknande ämnen
» Slå ihop Forums-forumen till ett.
» Modellbygge i medierna.
» C4-Open 2015 med SM i modellbygge!
» Medicinsk utrustning för modellbygge
» Art In Miniature 2016 - SM i Modellbygge
» Modellbygge i medierna.