Hawker Typhoon Ib 1/24
+9
Cdrengelin
Janne.S
Gigabyte
TommyKillander
Azgaron
Matt_Public
Marlin
Stefan E
cas
13 posters
Sida 1 av 1
Hawker Typhoon Ib 1/24
Äntligen!
Nu säger jag att denna är klar.
Över till bilderna!
Se den live på AIM om två veckor!
Kommer inte vinna nåt, men den skall upp på utställningsbordet, så det så!
Nu säger jag att denna är klar.
Över till bilderna!
Se den live på AIM om två veckor!
Kommer inte vinna nåt, men den skall upp på utställningsbordet, så det så!
cas- Vicesheriff
Sv: Hawker Typhoon Ib 1/24
Om inte DEN vinner något så.....
Du har definitivt en chans!
Makalöst snyggt bygge rakt igenom!
Ja, jädrar......
Stefan
Ja, jädrar......
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
G.V.Ö.R.S.K.
En bild påstås säga mer än tusen ord, men dessa foton rentav sjunger, dansar och visar brösten på ett sätt som få artister tar sig tid till nuförtiden. Självaste Nicholas Koves skimrande ande svävar över besten. Snudd på årets bygge redan nu.
Hot damn!
En bild påstås säga mer än tusen ord, men dessa foton rentav sjunger, dansar och visar brösten på ett sätt som få artister tar sig tid till nuförtiden. Självaste Nicholas Koves skimrande ande svävar över besten. Snudd på årets bygge redan nu.
Hot damn!
Matt_Public- Master of DNF
Mycket snyggt bygge Christer! Du har verkligen gjort modellen rättvisa (and then some)
Känner mig snart tvungen att sätta tänderna i nån av mina 1/24or!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Fantastiskt imponerande bygge och fantastiskt vackert slutresultat
Tommy
Tommy
TommyKillander
Stort Tack Stefan!Stefan E skrev:Om inte DEN vinner något så.....
Ja, jädrar......
Stefan
Den kanske kan f¨ånga publikens öga åtminstone, men jag tror nog inte den har nån större chans i tävlingen.
Tack Bosse!Marlin skrev:Wow
Så himla snygg den blev.
Christer.
/Bosse
Det var inga små lovord där inte! Jag bygar mig gjupt för berömmet!Matt_Public skrev:G.V.Ö.R.S.K.
Hot damn!
Och Nicholas Kove var jag tvungen att slå upp...
Tack Håkan!Azgaron skrev:Mycket snyggt bygge Christer! Du har verkligen gjort modellen rättvisa (and then some)
Håkan
Så klart du skall bygga storskala, du som gillar att scratcha!
Tack Tommy!TommyKillander skrev:Fantastiskt imponerande bygge och fantastiskt vackert slutresultat
Tommy
Tack Giga!Gigabyte skrev:Läckert bygge ,, snygg vädring motor mm
cas- Vicesheriff
Bara att ställa sig i hyllnings kören! Fantastiskt läckert
Och bara för att vara den.....du behöver göra en platta till den!
Janne.S- Moderator
Fantastiskt grymt bygge och bilder Christer på denna gigant till modell!
Vädringen blev väldigt bra på denna också.
Skall du ge dig på skala 1/18 nu?
Cdrengelin
Hatten av!
Han har gjort den klar!!!!!!
Den är hur läcker som helst. Bra kämpat in i det sista cas!
glimturen
Huj så fint! Jag är tokigt imponerad av den maskinen och din sista touch sänkte inte betyget, minst sagt 😉
frznlogic
Tack Janne!Janne.S skrev:Bara att ställa sig i hyllnings kören! Fantastiskt läckert
Platta? skulle behöva nåt storlek 1x1m i såna fall, och det får inte alls plats i lägenheten. (Bekväm ursäkt)
Tack!Cdrengelin skrev:Fantastiskt grymt bygge och bilder Christer på denna gigant till modell!
Tror jag inte kommer bygga i så här stora skalor igen på mycket länge. Det tar alldeles för mycket tid!
Tack Rikard!glimturen skrev:Hatten av!
Återigen tack!frznlogic skrev:Huj så fint! Jag är tokigt imponerad av den maskinen och din sista touch sänkte inte betyget, minst sagt 😉
cas- Vicesheriff
Tack Christer för att do orkade igenom så vi fick se den finingen färdig
Caverö
Tack Herr Caverö!
Tyvärr kostade utflykten till Mölndal lite mer 'n vad jag hade velat, för alla landställsben har böjt sig på nya och intressanta ställen.
Blir spännande att försöka få till det på ett bra sätt.
Tyvärr kostade utflykten till Mölndal lite mer 'n vad jag hade velat, för alla landställsben har böjt sig på nya och intressanta ställen.
cas- Vicesheriff
cas skrev:Tack Herr Caverö!
Att de var så mjuka....
Janne.S- Moderator
Mmm, inte speciellt imponerad av SAC!
Mässingsben från Eduard eller RB eller vem som helst annars hade nog varit mycket bättre
Mässingsben från Eduard eller RB eller vem som helst annars hade nog varit mycket bättre
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Aldrig mera SAC för mig, det är att kasta pengarna i sjön (Revell/Monogram Hustler 1/48 och Revell Spitfire Mk.I 1/32), två hel-kassa set räcker!
Alldeles för mjuka, krokiga, sneda o vinda direkt ur paketet, dålig o porig gjutning med sämre detaljering än originalen.
Kolla på LSP, Large Scale Planes, vad som sägs om SAC´s produkter där, de är inte värda vatten ens!
Nä, Eduards Brassin-ställ eller G-Factor är det som gäller.
Tyvärr finns inte ett lika stort sortiment ännu, men de är oändligt mycket bättre, även om de är lite dyrare.
Stefan
Alldeles för mjuka, krokiga, sneda o vinda direkt ur paketet, dålig o porig gjutning med sämre detaljering än originalen.
Kolla på LSP, Large Scale Planes, vad som sägs om SAC´s produkter där, de är inte värda vatten ens!
Nä, Eduards Brassin-ställ eller G-Factor är det som gäller.
Tyvärr finns inte ett lika stort sortiment ännu, men de är oändligt mycket bättre, även om de är lite dyrare.
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
JÄVLAR.......nog fan har man varit borta...giggat o repat i sverige....rest halva jordklotet till Japan på semester...pluggat hemma....inte haft så mkt tid till byggande o forum...samt ingen byggmotivation....osv....
Sen tillbaka...hit....Helvette Vilket AS...den är ju enorm...o den ser fantastisk ut...vilket jobb där....grövskt som Mattias säger...
Gillsr den som attan
Sen tillbaka...hit....Helvette Vilket AS...den är ju enorm...o den ser fantastisk ut...vilket jobb där....grövskt som Mattias säger...
Gillsr den som attan
Mal
Tack Juha!
Tyvärr har staget till vänster landställ nu lossnat helt och SAC-benet fladdrar lite det med, så modellen ligger uppallad uppochner och väntar på lagning. Tänkte ställa ut den på C4 och det vore ju bra om den vore hel igen då...
Tyvärr har staget till vänster landställ nu lossnat helt och SAC-benet fladdrar lite det med, så modellen ligger uppallad uppochner och väntar på lagning. Tänkte ställa ut den på C4 och det vore ju bra om den vore hel igen då...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Liknande ämnen
» Liten Typhoon med raketer
» Hawker Typhoon Mk Ib, Revell 1/32
» Farbror Public bygge, Typhoon i kvadrat (Rocketphoon, Airfix 1/72 KLAR, Öken-typhoon Hasegawa 1/48, omstart pågår)
» Revell Eurofighter Typhoon 1/48
» Eurofighter Typhoon - Revell 1/48
» Hawker Typhoon Mk Ib, Revell 1/32
» Farbror Public bygge, Typhoon i kvadrat (Rocketphoon, Airfix 1/72 KLAR, Öken-typhoon Hasegawa 1/48, omstart pågår)
» Revell Eurofighter Typhoon 1/48
» Eurofighter Typhoon - Revell 1/48
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet