Hobbyboss FJ-4 Fury 1/48
+12
Cdrengelin
linusorn
Gigabyte
glimturen
TommyKillander
frznlogic
Marlin
Azgaron
Janne.S
Matt_Public
Stefan E
cas
16 posters
Sida 6 av 6
Sida 6 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Hobbyboss FJ-4 Fury 1/48
Full back i maskin!Veritech79 skrev:Du ser, jag skall inte peta i sånt jag inte reder ut...
Syftet med förslagen var att entusiasmera, inte dekouragera. Alliteration är ett gammaldags hederligt nöje, ju fler som deltager, desto roligare.
Matt_Public- Master of DNF
Man måste medge magnifike Matt's monumentala manövrer med målet, men medan Matt mediterar må man mäkta med, med möda
Tack för hyllningarna!
Förhoppningen är att ha den klart till AIM, men i mitt snigelbyggartempo och lättdistraherade tillstånd så vet man aldrig.
Beväpningen skall fixas klart (resin AIM-9B finnes) och landställen skall moddas så att de faktiskt innehåller hydraulolja i stötdämparna och inte ser ut som ett hopsjunket museiexemplar, och så får man inte glömma smutsen.
Men det är ju 2 ostörda veckor semester kvar...
Tack för hyllningarna!
Förhoppningen är att ha den klart till AIM, men i mitt snigelbyggartempo och lättdistraherade tillstånd så vet man aldrig.
Beväpningen skall fixas klart (resin AIM-9B finnes) och landställen skall moddas så att de faktiskt innehåller hydraulolja i stötdämparna och inte ser ut som ett hopsjunket museiexemplar, och så får man inte glömma smutsen.
Men det är ju 2 ostörda veckor semester kvar...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Matt_Public skrev:Full back i maskin!Veritech79 skrev:Du ser, jag skall inte peta i sånt jag inte reder ut...
Syftet med förslagen var att entusiasmera, inte dekouragera. Alliteration är ett gammaldags hederligt nöje, ju fler som deltager, desto roligare.
Grundligt grubblande genererar genast glädjande gåshud gällande gamängaktiga grafonomikers gillande!!
Patrik K
Klockers!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 6 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Liknande ämnen
» Sea Fury 1/48
» Hobby Boss FJ-4 Fury i 1/48
» Hawker Fury I, Airfix 1.48
» Trumpeter 1/72 Hawker Sea Fury FB.11
» FJ-4B Fury, Grand Phoenix 1/48