Trött på plastbyggsatser? (Mellandagsrea)
5 posters
Sida 1 av 1
Trött på plastbyggsatser? (Mellandagsrea)
Trött på plastbyggsatser utan utmaning? Inga problem! Jag säljer nämligen min Blue Water Navy 1/350 USS West Virginia, helt fri från styrenplast! Bara resin, fotoets och svarvade eldrör rakt igenom!
Nypris var nog ungefär 4500kr. Säljes med viss ångest för 1500kr.
För den som känner att plast är OK, men att man ändå vill ha ordentligt med utmaning, så säljer jag också HobbyBoss 1/350 USS Arizona, med Lion Roars stora detaljeringsset samt Artvox trädäck. 750kr.
Båda skutorna tillsammans 2000kr. Kan skickas eller levereras på C4.
Bytesförslag är alltid intressant, och kommer att beaktas. Dock så föredrar jag pansar i 1/35 eller flyg i 1/48.
Fartyg i 1/350 är självklart intressant, men jag har dessvärre redan det mesta....
Nypris var nog ungefär 4500kr. Säljes med viss ångest för 1500kr.
För den som känner att plast är OK, men att man ändå vill ha ordentligt med utmaning, så säljer jag också HobbyBoss 1/350 USS Arizona, med Lion Roars stora detaljeringsset samt Artvox trädäck. 750kr.
Båda skutorna tillsammans 2000kr. Kan skickas eller levereras på C4.
Bytesförslag är alltid intressant, och kommer att beaktas. Dock så föredrar jag pansar i 1/35 eller flyg i 1/48.
Fartyg i 1/350 är självklart intressant, men jag har dessvärre redan det mesta....
Senast ändrad av denstore den mån 26 dec 2016, 17:25, ändrad totalt 1 gång
denstore
Sv: Trött på plastbyggsatser? (Mellandagsrea)
98 visningar, men inget intresse? Tycker folk det är dyrt, eller bara så att ingen bygger fartyg?
denstore
Nån gång kommer jag bygga nåt flytetyg med ett havsdiorama, men jag är inte där än riktigt...
Så jag passar på detta - det blir till att börja med en ubåt eller nåt med minimalt med riggning och detaljering
Tommy
Så jag passar på detta - det blir till att börja med en ubåt eller nåt med minimalt med riggning och detaljering
Tommy
TommyKillander
TommyKillander skrev:Nån gång kommer jag bygga nåt flytetyg med ett havsdiorama, men jag är inte där än riktigt...
Tommy
Riggning är inte något man ser fram till i fartygsbyggandet.
Men ibland ska man agera med hjärtat.
denstore
Jag har redan Arizona med tillbehör, annars hade jag slagit till direkt!
Mycket bra pris för "paketet", hoppas du får den såld!
Stefan
Mycket bra pris för "paketet", hoppas du får den såld!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tyvärr är det minst sagt bristande intresse. Ibland undrar jag om jag är nästan själv i vissa vansinnesnischar här i Sverige. 😋
denstore
Jag undrar var skeppsbyggarna bakom sjöfartsmuseet håller till? 😉 Känns som rätt publik för den här.
frznlogic
Intresserad, men har inte ekonomin just nu, och hangarfartyg är nog det som tilltalar mig mest!
Jul snart, och vem vet, har jag varit snäll får jag kanske köpa julklappar till mig själv!
Håkan
Jul snart, och vem vet, har jag varit snäll får jag kanske köpa julklappar till mig själv!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
frznlogic skrev:Jag undrar var skeppsbyggarna bakom sjöfartsmuseet håller till? 😉 Känns som rätt publik för den här.
Av någon anledning så tror jag att museibyggare inte brukar syssla så mycket med sånt här. De brukar dels vilja bygga i andra skalor, men kanske framförallt rätt mycket scratchande.
Azgaron skrev:Intresserad, men har inte ekonomin just nu, och hangarfartyg är nog det som tilltalar mig mest!
Håkan
Det är väl ganska överhängande risk att de finns redo att bli julklappar i så fall, Håkan.
Har du byggt hangarfartyget du köpte av mig?
denstore
Låter bra! Får se vad som händer!
Kan inte komma på att jag köpt nåt hangarfartyg av dig!
Vet att jag ville, men det blev inte av vad jag vet.
Fast jag kommer inte alltid ihåg vad jag köpt av vem!
Håkan
Kan inte komma på att jag köpt nåt hangarfartyg av dig!
Vet att jag ville, men det blev inte av vad jag vet.
Fast jag kommer inte alltid ihåg vad jag köpt av vem!
Håkan
Jag fick för mig att du köpte Ticonderoga av mig på C4, men jag minns säkert fel.
denstore
Tja, det var ju tanken, men det blev inte så, tyvärr.
Håkan
Håkan
Hej hopp! Fartygen finns kvar. Var sjuk hela C4-helgen, så det blev inte mycket gjort.
denstore
Kör väl samma trix här. Mellandagsrea. 20% rea på modellerna.
denstore
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|