MellandagsREA 2011
+3
Matt_Public
Marlin
MiniStuff
7 posters
Sida 1 av 1
MellandagsREA 2011
Julen är nu här och Ministuff tar sig lite ledighet efter ett händelserikt år, men misströsta inte för det.
Från Julafton fram till sista januari (111224 - 120131) håller vi "mellandagsREA" på en himla massa härliga prylar!
Under fliken MellandagsREA 2011 hittar ni allt samlat som REAS ut till fin fina priser, från 20-50% rabatt. Så passa på att fynda!
Artiklar kommer att tillkomma under tiden och många artiklar finns det endast ett fåtal exemplar kvar av.
Allt som beställs mellan 24 december till 1 januari (2012) skickas tidigast 2 januari, efter min ledighet.
God Jul och Gott Nytt År kära kunder och vänner!
Markus
Från Julafton fram till sista januari (111224 - 120131) håller vi "mellandagsREA" på en himla massa härliga prylar!
Under fliken MellandagsREA 2011 hittar ni allt samlat som REAS ut till fin fina priser, från 20-50% rabatt. Så passa på att fynda!
Artiklar kommer att tillkomma under tiden och många artiklar finns det endast ett fåtal exemplar kvar av.
Allt som beställs mellan 24 december till 1 januari (2012) skickas tidigast 2 januari, efter min ledighet.
God Jul och Gott Nytt År kära kunder och vänner!
Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: MellandagsREA 2011
Du borde flagga för sånt här betydligt tidigare.
INNAN man hinner lägga ut en massa pengar på släkten till exempel...
Harumph!
Oooh, en sån här vill jag ha...
INNAN man hinner lägga ut en massa pengar på släkten till exempel...
Harumph!
Oooh, en sån här vill jag ha...
Matt_Public- Master of DNF
Mmm... Göttelådans göttelåda. Bäst man tar sig en titt innan resten av gamarna kastar sig över godsakerna
Joppo
Hmmm...hmmm....fanns ju vissa lockande artiklar
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Liknande ämnen
» MellandagsREA hos MiniStuff!
» Trött på plastbyggsatser? (Mellandagsrea)
» Årsavslut 2011
» Polenresa 2011
» Tysklandsresa 2011
» Trött på plastbyggsatser? (Mellandagsrea)
» Årsavslut 2011
» Polenresa 2011
» Tysklandsresa 2011
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|