C4 Open 2017
4 posters
Sida 1 av 1
C4 Open 2017
På lördagmorgonen startade två bilar från västkusten med destination Malmö och C4. Jan F plockade upp Eduardo och Anders W runt kl 8 från Göteborg. Undertecknad hämtade andra halvan av IMPS Mark (läs CAS) i Varberg. Welcrofly (Martin F) hämtade vi på centralen i Malmö.
CAS hade varit vänlig och bokat oss 3 bord där vi kunde installera oss för att demobygga och göra reklam för plastbyggarhobbyn samt Art In Miniature.
Som vanligt många trevliga handlare. Utöver våra inhemska hade även Special Hobby, Copper State Models och SBS-models hittat till Malmö. Det var ett och annat nitrullarverkyg som inköptes av oss från IPMS Göteborg . . . .
På lördag kväll mat och mingel på C4 hotellet. Givetvis även den beryktade frågesporten där vi kom på både toppen och botten av resultatlistan. Inga namn nämnes här . . . . .
Själv passde jag på att lyssna på föredragen om Viggen och Libanon under helgen.
Som vanligt alltså ett mycket välarrangerat och trevligt arrangemang. Ni andra som var med kanske kan lägga upp lite bilder?
Glömde som vanligt helt bort att fotografera . . .
Hälsningar
Timo
CAS hade varit vänlig och bokat oss 3 bord där vi kunde installera oss för att demobygga och göra reklam för plastbyggarhobbyn samt Art In Miniature.
Som vanligt många trevliga handlare. Utöver våra inhemska hade även Special Hobby, Copper State Models och SBS-models hittat till Malmö. Det var ett och annat nitrullarverkyg som inköptes av oss från IPMS Göteborg . . . .
På lördag kväll mat och mingel på C4 hotellet. Givetvis även den beryktade frågesporten där vi kom på både toppen och botten av resultatlistan. Inga namn nämnes här . . . . .
Själv passde jag på att lyssna på föredragen om Viggen och Libanon under helgen.
Som vanligt alltså ett mycket välarrangerat och trevligt arrangemang. Ni andra som var med kanske kan lägga upp lite bilder?
Glömde som vanligt helt bort att fotografera . . .
Hälsningar
Timo
Timo P
Sv: C4 Open 2017
IPMS Mark är som vanligt först bäst och vackrast, även om vi inte får nåt byggt på en hel helg och inte vinner några priser heller.
Jag hade ett mycket trivsamt C4, men kameran hade jag helt förträngt att ta med. Vem vill se bilder på modeller liksom...
Nu laddar vi om för nästa år, så att någon kan komma sist i klasserna igen =)
Jädrar vilken klass det var på alla bidragen!
Jag hade ett mycket trivsamt C4, men kameran hade jag helt förträngt att ta med. Vem vill se bilder på modeller liksom...
Nu laddar vi om för nästa år, så att någon kan komma sist i klasserna igen =)
Jädrar vilken klass det var på alla bidragen!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Liknande ämnen
» Modellexpo 08-Open 2017
» NU blir det C4-Open! – Försäljare & föreningar på årets C4-Open 2021
» C-4 open T-55.
» C-4 Open
» Vem ska till Open?
» NU blir det C4-Open! – Försäljare & föreningar på årets C4-Open 2021
» C-4 open T-55.
» C-4 Open
» Vem ska till Open?