Grumman F6F-3 Hellcat, “Vit 19 Vraciu”, Eduard 1/48
+3
Gigabyte
cas
Stefan E
7 posters
Sida 1 av 1
Grumman F6F-3 Hellcat, “Vit 19 Vraciu”, Eduard 1/48
Hejsan!
Ett bygge som aldrig fick en ordentlig avslutning i bildrutan, men nu åtgärdar vi missen!
Eduards Hellcatserie är nog en av modellvärldens mest underskattade modeller, den är definitivt jämbördig med Tamiyas Thunderbolt eller F-16!
Ett mycket trevligt bygge, att den blivit liggande så länge beror helt på min velighet!
Modellen är byggd i stort sett direkt ur lådan, det enda jag ”lagt till” är ett par nya hjul i resin från True Details.
Märkningen ”Vit 19/Gadget” tillhörde Alexander Vraciu, ett av de stora flygessen under andra världskriget.
Byggtråden hittar ni här;
https://ipmsgoteborg.swedishforum.se/t4629-grumman-f6f-3-hellcat-vit-19-vraciu-eduard-1-48
Stefan
Ett bygge som aldrig fick en ordentlig avslutning i bildrutan, men nu åtgärdar vi missen!
Eduards Hellcatserie är nog en av modellvärldens mest underskattade modeller, den är definitivt jämbördig med Tamiyas Thunderbolt eller F-16!
Ett mycket trevligt bygge, att den blivit liggande så länge beror helt på min velighet!
Modellen är byggd i stort sett direkt ur lådan, det enda jag ”lagt till” är ett par nya hjul i resin från True Details.
Märkningen ”Vit 19/Gadget” tillhörde Alexander Vraciu, ett av de stora flygessen under andra världskriget.
Byggtråden hittar ni här;
https://ipmsgoteborg.swedishforum.se/t4629-grumman-f6f-3-hellcat-vit-19-vraciu-eduard-1-48
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Sv: Grumman F6F-3 Hellcat, “Vit 19 Vraciu”, Eduard 1/48
Felix Rules!
En alldeles utsökt 'Cat Stefan!
Skönt att höra att modellen är såpass problemfri, jag har behov av ett part tre stycken.
En alldeles utsökt 'Cat Stefan!
Skönt att höra att modellen är såpass problemfri, jag har behov av ett part tre stycken.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Håller med Cas !!
snygg som attan !!!!
//Kent
snygg som attan !!!!
//Kent
Gigabyte
Wow!
Läckert bygge, tre-färgs cammot set kalas-snyggt ut!
Jag är riktigt sugen på att bygga en Hellcat också... skulle den inte sitta fint brevid min Shiden Kai, tro
Tommy
Läckert bygge, tre-färgs cammot set kalas-snyggt ut!
Jag är riktigt sugen på att bygga en Hellcat också... skulle den inte sitta fint brevid min Shiden Kai, tro
Tommy
TommyKillander
Stort Tack till er alla!
Stefan
Stefan
Föredömligt färdigfnulat!
Personligen gillar jag helblå Hellcats bättre, men ditt bygges snygghet är emellertid en solklar välgärning.
Tobbjobb!
Personligen gillar jag helblå Hellcats bättre, men ditt bygges snygghet är emellertid en solklar välgärning.
Tobbjobb!
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Föredömligt färdigfnulat!
Tobbjobb!
Tack Matt!
Det kommer att bli en helt mörkblå Nattjaktkärra F6F-5(N) någon gång, men jag säger inte när!
Stefan
Tjusigt bygge, Stefan! Läckert trefärgskammo!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Liknande ämnen
» F6F-3 Hellcat, Eduard 1/72
» Grumman F6F-5(N) Hellcat, Trumpeter 1/32
» Grumman F6F-5(N) Hellcat Nightfighter, Trumpeter 1/32
» Eduard 1/48 F6F-3 Hellcat
» Eduard 1/72 F6F-3 Hellcat (profipac)
» Grumman F6F-5(N) Hellcat, Trumpeter 1/32
» Grumman F6F-5(N) Hellcat Nightfighter, Trumpeter 1/32
» Eduard 1/48 F6F-3 Hellcat