IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Stashrensning (uppdaterad, ny info)

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Stashrensning (uppdaterad, ny info) Empty Stashrensning (uppdaterad, ny info)

Inlägg av Zander_Lindstrom tis feb 27 2018, 23:02

Hej allesammans!
Jag kommer rensa ut en del i stashen, nästan alla mina flygplan i 1/48.


Stashrensning (uppdaterad, ny info) 28555611

Hasegawa J-35 F/J Draken i 1/48: SÅLD
300 kr
Den saknar dekalarket eftersom att jag använt det till en annan modell, men däremot så följer det med danska dekaler från Stoppel och den gamla fenan i resin, utan extra kostnad.

Airfix Grumman EA-6B Prowler i 1/48: SÅLD
300 kr
De ligger på runt 600 kr på Ebay (oftast typ 200 + 400 i frakt) och är en rätt ovanlig byggsats, men den har upphöjda panellinjer och är inte alls lika fin som t. ex Kinetics, men den är intressant dels för nostalgiker, och dels de som tycker om att pyssla om gamla modeller.

Monogram B-36 i 1/72: SÅLD
500 kr
En gigantisk modell som mäter hela en meter i längd och vingspann.
Upphöjda panellinjer, men den enda B-36:an i 1/72 som finns på marknaden och den är inte helt vanlig dessutom.
Jag rekommenderar att ni hänger upp den på väggen om ni köper och bygger den. Wink

Eduard Mirage III CJ i 1/48:
300 kr
Profipack, vilket innebär att det medföljer masker och fotoets.

Eduard Fw 190A-8/R2 i 1/48:
250 kr
Även detta är en profipack.

Italeri Mercedes Benz Actros (MP3) Black Edition i 1/24:
350 kr
Vet ingenting om just den byggsatsen ärligt talat, men det är en fin lastbil utseendemässigt. Smile

Hobbyboss J/32 B/E Lansen i 1/48: SÅLD
400 kr
Den ska vara fin att bygga, inte helt korrekt om man är niträknare och dekalerna är inte så värst fina.


Tarangus J32B i 1/48: SÅLD
500 kr
Inget för en nybörjare, men den är korrekt och skapad av niträknare åt niträknare. Wink

Ger rabatt om ni köper fler än två stycken. Smile


Senast ändrad av Zander_Lindstrom den tor mar 01 2018, 20:49, ändrad totalt 4 gånger
Zander_Lindstrom
Zander_Lindstrom


Till överst på sidan Gå ner

Stashrensning (uppdaterad, ny info) Empty Sv: Stashrensning (uppdaterad, ny info)

Inlägg av Zander_Lindstrom ons feb 28 2018, 17:26

Glöm det jag skrev tidigare om att jag bara släpper dem till folk som ska till Mariestad på lördag i första hand, kan skicka dem om ni är intresserade.

Skriv en kommentar här vid intresse, så räknar jag ut frakt och totalkostnad och ev. rabatt i ett PM.
Zander_Lindstrom
Zander_Lindstrom


Till överst på sidan Gå ner

Stashrensning (uppdaterad, ny info) Empty Sv: Stashrensning (uppdaterad, ny info)

Inlägg av Zander_Lindstrom lör mar 24 2018, 00:07

Allt är sålt, tack allesammans!
Zander_Lindstrom
Zander_Lindstrom


Till överst på sidan Gå ner

Stashrensning (uppdaterad, ny info) Empty Sv: Stashrensning (uppdaterad, ny info)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet