M18 Hellcat, Academy 1/35
+6
Gigabyte
Janne.S
JOooCKE
MiniStuff
Azgaron
Caverö
10 posters
Sida 1 av 1
M18 Hellcat, Academy 1/35
Lite bilder på Hellcaten separat, tror den är färdig men om ni ser ngt som skall göras så säg till.
Tack för mig, är tacksam för kritik och inte bara lovord.
Tack för mig, är tacksam för kritik och inte bara lovord.
Caverö
Sv: M18 Hellcat, Academy 1/35
Attans tjusigt Caverö, och inte så mycket att kritisera! Skulle vara att plattan ser lite tom ut!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tack Håkan, ja jo det erkännes då det är min spitfireplatta. Brukar stå en spit på den men tyckte att jag fick ha nåt under hellcaten.
Caverö
Hej alltså!
Sååååå läckert! Verkligen skitsnygg! Denna skulle jag verkligen vilja se "first hand", inte en chans att du har med den till Modell Gbg? Om du nu skall dit...
/Markus
Sååååå läckert! Verkligen skitsnygg! Denna skulle jag verkligen vilja se "first hand", inte en chans att du har med den till Modell Gbg? Om du nu skall dit...
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Läckert Matias!! Bara plysch tärningarna och en tvättbjörnsvans i antennen som fattas
Janne.S- Moderator
Fin detaljer så som remmarna till persedel-påsarna på tornet är sammanbundna,,,, dammet o jorden under bandlänkarna,,, bara för att nämna några , >Ett mycket fint o väl utfört bygge på alla sätt Caverö !!!!!!!
Gigabyte
Tack skall ni ha gubbar, nu är det bara att hugga in på resten då. Fixa plattan och ruinen så den får någonstans att bo.
Caverö
Ser man på, en Hellcat på "grönbete"! Skämt åsido, Mattias! Bygget ger verkligen ett levande intryck med gubbarna och röran med ammunitionen. Lagom skitigt och nött (efter hårda strider - D-dagen?)! Hoppas vi nu också får se den "in action" i ditt dio!
merlin1953packard
Vad ska man säja? Älskar din detaljering av allt du bygger. Grym finish.
Magnus
Magnus
T-34
Tack Merlin och Magnus, jag målade lite på ruinen i dag då inte fasadfärgen jag valt föll mig i smaken riktigt.
Caverö
Fantastiskt arbete! Vädringen och detaljeringen är riktigt läcker.
Magnus
Magnus
MagnusE
Mycket fin och trevlig vagn.
Merlin M18 fanns inte med under d-dagen den kom senare i kriget
Merlin M18 fanns inte med under d-dagen den kom senare i kriget
ErikM
Erik! Jag tackar för din initierade upplysning! Som sagt, pansar tillhör ju inte mitt starkaste kunskapsområde, men det är ju det som ett forum är till för, där vi ständigt lär oss mer av varandra!
merlin1953packard
Liknande ämnen
» F6F-3 Hellcat, Eduard 1/72
» Eduard 1/48 F6F-3 Hellcat
» Hellcat färdig
» F6F-3 Hellcat. Eduard 1/48
» M18 Hellcat nära på färdig.
» Eduard 1/48 F6F-3 Hellcat
» Hellcat färdig
» F6F-3 Hellcat. Eduard 1/48
» M18 Hellcat nära på färdig.
Sida 1 av 1