Mina inlägg på detta forum
Sida 1 av 1
Mina inlägg på detta forum
Till någon hugad Moderator med bra delete-pekfinger
Eftersom google m.m. strulat till det med att inte kunna göra saker kompatibla och då emot bla detta excelenta forum
så känner jag att det är läge om att be någon moderator med med fulla förtroende och medgivande ta bort mina inlägg.
Känner verkligen ingen glädje i att de är kvar och bara skvalpar runt på forumet utan att de varken gör nytta eller kunna visa upp ens mediokra byggen
Tackar så jättemycket för hjälpen med detta
Mvh Ola
Eftersom google m.m. strulat till det med att inte kunna göra saker kompatibla och då emot bla detta excelenta forum
så känner jag att det är läge om att be någon moderator med med fulla förtroende och medgivande ta bort mina inlägg.
Känner verkligen ingen glädje i att de är kvar och bara skvalpar runt på forumet utan att de varken gör nytta eller kunna visa upp ens mediokra byggen
Tackar så jättemycket för hjälpen med detta
Mvh Ola
Gäst- Gäst
Liknande ämnen
» Grattis Joocke till inlägg 12000
» 1000 inlägg/månad!
» Hej , varför måste man använda verifieringskod för att posta bilder i sitt inlägg eller är det något fuffens på gång ??
» Grattis Janne till Inlägg 1000
» Följdfråga på mitt tidigare inlägg om HMS Renown
» 1000 inlägg/månad!
» Hej , varför måste man använda verifieringskod för att posta bilder i sitt inlägg eller är det något fuffens på gång ??
» Grattis Janne till Inlägg 1000
» Följdfråga på mitt tidigare inlägg om HMS Renown
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|