Mig - 21 SMT Eduard 1/144
+2
TommyKillander
Crebain
6 posters
Sida 1 av 1
Mig - 21 SMT Eduard 1/144
Det är första dagen på det nya året och jag ska redan börja på något nytt ändå att jag inte har byggt klart nått.
ja jag vet inte byggt klart nått men börjar på något nytt, men de här planen är väldigt små som ni snart kommer att få se.
[url=[/url]">
de här är de största ramarna som innehåller allt från landningsställ, till flygkroppen och beväpningen, men den saknar en ryggfena.
[url=[/url]">
där har vi den finna ryggfenan för en SMT. men jag tror inte att en sovjetisk pilot skulle flyga utan glas.
[url=[/url]">
där har tre väldigt små glas delar men vi kommer bara behöva två utav dem.
och även för att vara en byggsats i 1/144 så får man många alternativ.
[url=[/url]">
den här har en röd flagg på nosen med Lenin den är cool bara för att den har Lenins ansikte, men annars så är den inte så se värdigt.
[url=[/url]">
den här er var baserad i polen den här har mer färg, väldigt fint skogs kamouflage, och de skulle vara roligt att bygga den eftersom min trevliga far ska tydligen bygga en "gul 10" från samma flygfält i polen.
[url=[/url]">
en till silver färgad mig - 21, fast ingen röd flagga med Lenin, så jag gillar inte denna.
[url=[/url]">
denna är jätte cool till och med bränsle tankarna är målade. fint, kamouflage.
[url=[/url]">
denna har ungefär ett öken Kamouflage, väldigt fint.
de var de fem målnings alternativen, man kunde välja mellan, jag tror att det blir öken kamouflaget, och en till men jag vet inte än kanske ni kan hjälpa mig.
det väldigt få och små dekalerna verkar vara okej. [url=[/url]">
och en ny sak för mig är maskerings masker för huv hjul och radar fält
[url=[/url]">
de var tyvärr allt för nu, jag har grund målat allt så det kanske händer nåt imorgon.
/// Axel
ja jag vet inte byggt klart nått men börjar på något nytt, men de här planen är väldigt små som ni snart kommer att få se.
[url=[/url]">
de här är de största ramarna som innehåller allt från landningsställ, till flygkroppen och beväpningen, men den saknar en ryggfena.
[url=[/url]">
där har vi den finna ryggfenan för en SMT. men jag tror inte att en sovjetisk pilot skulle flyga utan glas.
[url=[/url]">
där har tre väldigt små glas delar men vi kommer bara behöva två utav dem.
och även för att vara en byggsats i 1/144 så får man många alternativ.
[url=[/url]">
den här har en röd flagg på nosen med Lenin den är cool bara för att den har Lenins ansikte, men annars så är den inte så se värdigt.
[url=[/url]">
den här er var baserad i polen den här har mer färg, väldigt fint skogs kamouflage, och de skulle vara roligt att bygga den eftersom min trevliga far ska tydligen bygga en "gul 10" från samma flygfält i polen.
[url=[/url]">
en till silver färgad mig - 21, fast ingen röd flagga med Lenin, så jag gillar inte denna.
[url=[/url]">
denna är jätte cool till och med bränsle tankarna är målade. fint, kamouflage.
[url=[/url]">
denna har ungefär ett öken Kamouflage, väldigt fint.
de var de fem målnings alternativen, man kunde välja mellan, jag tror att det blir öken kamouflaget, och en till men jag vet inte än kanske ni kan hjälpa mig.
det väldigt få och små dekalerna verkar vara okej. [url=[/url]">
och en ny sak för mig är maskerings masker för huv hjul och radar fält
[url=[/url]">
de var tyvärr allt för nu, jag har grund målat allt så det kanske händer nåt imorgon.
/// Axel
Crebain
Sv: Mig - 21 SMT Eduard 1/144
Spännande !
Det skall bli kul att se hur den går ihop
Tommy
Det skall bli kul att se hur den går ihop
Tommy
TommyKillander
Ser ut som en trevlig modell!
En del av kammona kan ju bli kul att måla i den skalan!
Håkan
En del av kammona kan ju bli kul att måla i den skalan!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Munsbits-MiG?
Färdiga masker är troligen direkt nödvändiga för den som inte har åtkomst till ett elekronmikroskop.
Färdiga masker är troligen direkt nödvändiga för den som inte har åtkomst till ett elekronmikroskop.
Matt_Public- Master of DNF
Kanonfin liten modell, det där!
Alternativ "A" med Lenin på nosen och Ökencammot, alternativ "E" är mitt förslag!
Stefan
Alternativ "A" med Lenin på nosen och Ökencammot, alternativ "E" är mitt förslag!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Detta ser kul ut! Fint val av modell!
Sedan till vilka....jag delar Stefans uppfattning!
Sedan till vilka....jag delar Stefans uppfattning!
» MIG-29A, Eduard, 1/48
» Bf 109 V-14 (Eduard 1/32)
» Eduard 1/72 MIG-15
» Eduard Fw 190 D-9
» F6F-3 Eduard 1/48
» Bf 109 V-14 (Eduard 1/32)
» Eduard 1/72 MIG-15
» Eduard Fw 190 D-9
» F6F-3 Eduard 1/48
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet