MiG-15bis
+4
Azgaron
TommyKillander
Stefan E
Matt_Public
8 posters
Sida 1 av 1
MiG-15bis
Hej-hoppla!
Nedan presenteras en kvartett foton på Tamiyas MiG-15. Det var en överlag trevlig modell, även om firman vid utgivningstillfället inte riktigt hade fått in den snits de är kända för i nuläget. Att jag sedan klantade till precis allt som kom i min väg tillförde inget alls. Hursomhelst känns det ärligt talat lovande att få årets första avklarad redan under januari månad.
Le mot kameran, usla kommunist!
Tack för titten!
Nedan presenteras en kvartett foton på Tamiyas MiG-15. Det var en överlag trevlig modell, även om firman vid utgivningstillfället inte riktigt hade fått in den snits de är kända för i nuläget. Att jag sedan klantade till precis allt som kom i min väg tillförde inget alls. Hursomhelst känns det ärligt talat lovande att få årets första avklarad redan under januari månad.
Le mot kameran, usla kommunist!
Tack för titten!
Matt_Public- Master of DNF
Sv: MiG-15bis
Superläckert cammo och ett för övrigt mycket snyggt bygge!
Stefan
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Störtskönt cammo
Av klanterierna syns inte ett spår - allt ser kanon-snyggt ut
Tommy
Av klanterierna syns inte ett spår - allt ser kanon-snyggt ut
Tommy
TommyKillander
Najs asså
Är det frihandscamo ?
Det ser så ut och alldeles lysande blev det
- Roland
Är det frihandscamo ?
Det ser så ut och alldeles lysande blev det
- Roland
rsm.gbg
Klart värt ett leende eller två!
Vrålsnyggt plan och camo!!
En klar redan i januari bådar ju gott inför att bräcka förra årets skörd!
Vrålsnyggt plan och camo!!
En klar redan i januari bådar ju gott inför att bräcka förra årets skörd!
Det är när man slappnar av och bara flyter med som det (ibland) kommer fullträffar.
Detta är ett typexempel på fullträff.
Målningen är mycket harmonisik, där alla färger har samma lyster, inget kludd nånstans utan bara snyggt. allt som är rakt är rakt och det är allt ett jäkla bra bygge alltså!
Topp jobb!
Detta är ett typexempel på fullträff.
Målningen är mycket harmonisik, där alla färger har samma lyster, inget kludd nånstans utan bara snyggt. allt som är rakt är rakt och det är allt ett jäkla bra bygge alltså!
Topp jobb!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Min herre är alltför vänlig.Stefan E skrev:Superläckert cammo och ett för övrigt mycket snyggt bygge!
En nåd att stilla bedja om.TommyKillander skrev:Av klanterierna syns inte ett spår — allt ser kanon-snyggt ut.
Tackar allra mjukost!Azgaron skrev:Snygg liten MiG! Gott jobbat, Matt!
Ja, somliga är alltför otåliga för maskeringsarbete.rsm.gbg skrev:Är det frihandscamo?
Eller hur?glimturen skrev:En klar redan i januari bådar ju gott inför att bräcka förra årets skörd!
Tack-å-bock!cas skrev:Toppjobb!
Kul att de går hem i stugorna.Gigabyte skrev:Sköna mjuka fält.
Jag körde allt i ett svep, från ljusast till mörkast, med en försvarlig svätt akrylretarder i färgblandningarna. På så vis blev övergångarna ändå relativt sansade.
Matt_Public- Master of DNF
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet