Super Hobby / Moje hobby???
3 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Super Hobby / Moje hobby???
Hej!
När man söker efter modeller att beställa, dyker väldigt ofta en sida som heter super-hobby upp. Den verkar finns i många olika språkversioner, med bas i Polen. De har ofta grejer som kan vara slut annanstans och jag har varit sugen på att beställa men inte vågat. Någon som beställt från dem? Är dom seriösa/bra?
När man söker efter modeller att beställa, dyker väldigt ofta en sida som heter super-hobby upp. Den verkar finns i många olika språkversioner, med bas i Polen. De har ofta grejer som kan vara slut annanstans och jag har varit sugen på att beställa men inte vågat. Någon som beställt från dem? Är dom seriösa/bra?
Jesse
Sv: Super Hobby / Moje hobby???
Hej,
Jag har beställt därifrån vid några tillfällen och inte haft några problem.
/Bosse
Jag har beställt därifrån vid några tillfällen och inte haft några problem.
/Bosse
Marlin
Sv: Super Hobby / Moje hobby???
Super-hobby fungerar och är inte någon lurendrejeri-sida.
Att beställa färg och tillbehör från dom funkar fint fint. Andra har haft problem när dom köper modeller från dom i och med att dom snålar på lådmaterial och i princip skickar modelllådan som den är (grovt förenklat).
Att beställa färg och tillbehör från dom funkar fint fint. Andra har haft problem när dom köper modeller från dom i och med att dom snålar på lådmaterial och i princip skickar modelllådan som den är (grovt förenklat).
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Azgaron and TommyKillander like this post
Super-Hobby
Jag har beställt från dem flera gånger utan problem. Brett sortiment och förvånansvärt snabb leverans. Stor fördel att de även översatt sin webshop till svenska! Finns en hel del lite udda modeller också.
Pomcar- Gäst
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet