Bokslut för 2020
+3
Gigabyte
glimturen
TommyKillander
7 posters
Sida 1 av 1
Bokslut för 2020
Detta året har ju vart "speciellt" - det kan nog det flesta hålla med om....
En del byggare har varit super-produktiva och spottat ur som modeller, men själv har jag mest kämpat med min Harrier och svikande bygglust
I såna lägen är det bra att ha andra hobbies som man kan ägna sig åt och kanske "korsbefrukta" modellbygget med för att komma på rätt köl igen...
Målet för 2021 är att få klart min Voyager. Sen har jag några påbörjade byggen som jag vill avsluta så tanken är att ta tag i dom också en efter en.
Min personliga favorit är nog den lilla Tornadon, det var det roligaste bygget jag gjort på länge - och utan tvekan den bästa Revell-byggsaten jag har byggt
Gott avslut på detta året och Gott Nytt År!
Tommy
En del byggare har varit super-produktiva och spottat ur som modeller, men själv har jag mest kämpat med min Harrier och svikande bygglust
I såna lägen är det bra att ha andra hobbies som man kan ägna sig åt och kanske "korsbefrukta" modellbygget med för att komma på rätt köl igen...
Målet för 2021 är att få klart min Voyager. Sen har jag några påbörjade byggen som jag vill avsluta så tanken är att ta tag i dom också en efter en.
Min personliga favorit är nog den lilla Tornadon, det var det roligaste bygget jag gjort på länge - och utan tvekan den bästa Revell-byggsaten jag har byggt
Gott avslut på detta året och Gott Nytt År!
Tommy
TommyKillander
Azgaron likes this post
Sv: Bokslut för 2020
Fina modeller och sköna avstickare i relaterade objekt!
Inte så många modeller, men VILKA modeller!
Världsklass, Tommy!
Allt jag gör blir så kluddigt....
Min favorit måste bara bli den Japanska T-33an, vilken färgglad liten fågel och dekalvärmaren ger habegär.....
Vi hoppas alla på ett bättre 2021!
Gott Nytt År!
Stefan
Världsklass, Tommy!
Min favorit måste bara bli den Japanska T-33an, vilken färgglad liten fågel och dekalvärmaren ger habegär.....
Gott Nytt År!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Det vore sannolikt objektivt fel att inte utse Harriern till årets pryl, dock är den japanska T-33:an alltför festlig.
Fint fnulat i alla led, liksom.
Matt_Public- Master of DNF
Tjusiga byggen Tommy! Och fint knåpat med övriga pryttlar!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Mycket mäktigt.
Tommy snyggt i allra högsta grad.
Antingen är det perfekt eller så är det inte klart
- Roland
- Roland
rsm.gbg
Tack Rickard!glimturen skrev:Fina modeller och sköna avstickare i relaterade objekt!
2021 kommer nog bli mer fokuserat på rent modellbygge - undantaget kommer bli min Voyager; där kommer jag gå totalt Bananas
Tack KentGigabyte skrev:Mycket fint bokslut !!!
Stefan E skrev:Inte så många modeller, men VILKA modeller!
Världsklass, Tommy!
Gott Nytt År!
Stefan
Tack Stefan
Jag har faktiskt fått lite förfrågningar från folk som vill bygga en dekalvärmare, så jag funderar lite olika alternativ där...
Matt_Public skrev:Det vore sannolikt objektivt fel att inte utse Harriern till årets pryl, dock är den japanska T-33:an alltför festlig.
Tack Matt!
Haha... rent arbetsmässigt och emotionellt så borde den hamna högst på prispallen; men en färgglad pippi är oomkullrunkeligen festligare än en grå elefant
Azgaron skrev:Tjusiga byggen Tommy! Och fint knåpat med övriga pryttlar!
Håkan
Tack Håkan!
Knep och knåp är mitt mellan-namn!
rsm.gbg skrev:Mycket mäktigt.
- Roland
Tack Roland!
Just nu är det mycket som befinner sig tillståndet operfekt och oklart
Tommy
TommyKillander
Azgaron likes this post