El Camino 66' - 1/25
+7
MiniStuff
Janne.S
Gigabyte
Azgaron
T-34
bjork_larsson
JOooCKE
11 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Civilt
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: El Camino 66' - 1/25
Hej det var inga småsaker till sulor som du har satt på ,, och vilket skönt modellbygge som du har givit dig på , en förbaskat kul tråd att följa jocke !
Gigabyte
mmmm, härligt värre!
Släng på en orange D1GP dekal på vindrutan and you're ready to go!
Släng på en orange D1GP dekal på vindrutan and you're ready to go!
Warsawpact- Starwarsviritous
Tack pojkar!
Chrille: den saken kan vi ta och diskutera ang den här kärran...
Kanske lite fel stuk för en D1 dekal
Jocke
Jocke
JOooCKE
JOooCKE skrev:Tack pojkar!
Jocke
Så länge det är Rear Wheel Drive så går allt
Ang. D1 dekalen så tror jag det skulle höja statusen på bilen Jag menar.....vem vill INTE ha en D1GP dekal i vindrutan som proklamerar sin lojalitet
Sedan ett porträtt på kejsar Akihito väl synligt i bakrutan samt japanska flaggan ur båda fönstren så kan en riktig jänkare bli japanifierad med råge! De där flamesen ser säkert otroligt coola ut när man kommer körande diagonalt dessutom.
Skall bli roligt att följa detta bygge Tänkte själv dra igång en biltråd idag men dock inte med någon USA bil.
Warsawpact- Starwarsviritous
Warsawpact skrev:JOooCKE skrev:Tack pojkar!
Jocke
Ang. D1 dekalen så tror jag det skulle höja statusen på bilen Jag menar.....vem vill INTE ha en D1GP dekal i vindrutan som proklamerar sin lojalitet
Sedan ett porträtt på kejsar Akihito väl synligt i bakrutan samt japanska flaggan ur båda fönstren så kan en riktig jänkare bli japanifierad med råge! De där flamesen ser säkert otroligt coola ut när man kommer körande diagonalt dessutom.
Skall bli roligt att följa detta bygge Tänkte själv dra igång en biltråd idag men dock inte med någon USA bil.
Du är en galen man Chrille, vet du det!?
Skulle inte tänka tanken att trycka dit en D1 dekal i vindrutan på den här
JOooCKE
Halloj!
Har börjat snickra lite med chassiet ikväll
Bygger det OOB, nästan... Ska bara ändra lite små saker och jag ska inte anpassa längden på chassit till karossen. Jag anpassar karossen till chassiet istället Det ska ju ändå vara en funnycar kaross så den behöver inte vara 100% korrekt.
Det är dem delarna som ska vara svarta. sen är det en del saker som ska vara alu eller något liknande.
Jocke
Har börjat snickra lite med chassiet ikväll
Bygger det OOB, nästan... Ska bara ändra lite små saker och jag ska inte anpassa längden på chassit till karossen. Jag anpassar karossen till chassiet istället Det ska ju ändå vara en funnycar kaross så den behöver inte vara 100% korrekt.
Det är dem delarna som ska vara svarta. sen är det en del saker som ska vara alu eller något liknande.
Jocke
JOooCKE
JOooCKE skrev:Warsawpact skrev:JOooCKE skrev:Tack pojkar!
Jocke
Vad tror du han har på sin SAAB brevid rådjurskallen på motorhuven?
Härligt snickrande förresten Jocke!
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:JOooCKE skrev:Warsawpact skrev:JOooCKE skrev:Tack pojkar!
Jocke
Vad tror du han har på sin SAAB brevid rådjurskallen på motorhuven?
Härligt snickrande förresten Jocke!
en D1 dekal kanske?
Har fått ihopp hjulen ikväll också, och så har jag lagt i lite vit och gult i däcktexterna
'
Bjuder på en mock-up bild också Kommer nog bli den grymmaste kärra jag har i bokhyllan
Jocke
JOooCKE
Härlig Jocke , du har verkligen lagt in en högre växel på ditt bygge kul att du vågar spänna bågen till bristinggränsen och inte blir en pladder makare som bara pratar modeller men aldrig bygger
Gigabyte
The worlds fastest El Camino has made a burnout!
Tog fram dremel kopian och körde lite på däcken, sen hade jag lite gummi rester låg kvar på byggbordet
Så nu ser slicksen använda ut också.
Jocke
Tog fram dremel kopian och körde lite på däcken, sen hade jag lite gummi rester låg kvar på byggbordet
Så nu ser slicksen använda ut också.
Jocke
JOooCKE
Japp och jätte kul!
När jag nuddade med slipen på däcken så började hjulet att snurra så då snurrade hjulet åt ena hållet och slipen åt andra så det blev bre fart på hjulet och fort gick det att få ner mönstret till det resultatet
När jag nuddade med slipen på däcken så började hjulet att snurra så då snurrade hjulet åt ena hållet och slipen åt andra så det blev bre fart på hjulet och fort gick det att få ner mönstret till det resultatet
JOooCKE
Fyndigt sätt att få fram slicksen, Jocke! Spännande fortsättning följer, hoppas jag!
merlin1953packard
Hejsan!
Tack Tobbe och Merlin!
Tyvärr tror jag inte det blir någon uppdatering det här seklet...
Den ligger längst in i stashen, får se om jag släpar fram den någon gång...
/ Jocke
Tack Tobbe och Merlin!
Tyvärr tror jag inte det blir någon uppdatering det här seklet...
Den ligger längst in i stashen, får se om jag släpar fram den någon gång...
/ Jocke
JOooCKE
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Civilt
Sida 4 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|