Plastkollo 2022
+9
Tobias
LasseThid
cas
Stefan E
Marlin
Matt_Public
rsm.gbg
Patrik K
glimturen
13 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Plastkollo 2022
För att inte förstöra nattsömnen för er andra kommer jag att pendla de 20 minuterna enkel resa till Partille.
Verktygslådan är i princip packad och glad, men jag upptäckte att jag tydligen inte gjorde rent min airbrush sist jag använde den...
Nåväl, munstycke och kopp ligger i T-Röd och gottar till sig lite granna så att jag (förhoppningsvis) kan få rengjort allting.
Vad det blir för projekt jag släpar med mig får ni se imorgon eftermiddag/kväll när jag dyker upp...
Verktygslådan är i princip packad och glad, men jag upptäckte att jag tydligen inte gjorde rent min airbrush sist jag använde den...
Nåväl, munstycke och kopp ligger i T-Röd och gottar till sig lite granna så att jag (förhoppningsvis) kan få rengjort allting.
Vad det blir för projekt jag släpar med mig får ni se imorgon eftermiddag/kväll när jag dyker upp...
LasseThid
cas skrev:Har ni roligt nu?
Vi har så roligt att vi inte hinner svara!
Janne.S skrev:Ha så roligt alla
Tack Janne!
LasseThid skrev:För att inte förstöra nattsömnen för er andra kommer jag att pendla de 20 minuterna enkel resa till Partille.
Välkommen imorgon!
Hemma igen, mycket trött men lycklig efter ännu ett underbart kollo med massor av mat, goda vänner, tjöt, dåliga vitsar, Timos, Rickards och Lennarts musik(?), strålande väder, besök hos Kempe (Alfa) och naturligtvis bygge, bygge, bygge.
Stort tack till Alla som fixat o donat med kollot, ingen nämnd, ingen glömd, ni är SUPER!
Jag längtar redan till nästa år....
Stefan
Stort tack till Alla som fixat o donat med kollot, ingen nämnd, ingen glömd, ni är SUPER!
Jag längtar redan till nästa år....
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Azgaron and Tobias like this post
Jag kan inte mer än instämma Stefan.
Detta är förhoppningsvis inget som de som anordnat kollot gjort för sista gången.
Stort tack till alla närvarande för alla trevliga samtal och hjälpsamma kommentarer.
Förhoppningsvis kan jag närvara alla dagar nästa år om det blir ett kollo även då...
Detta är förhoppningsvis inget som de som anordnat kollot gjort för sista gången.
Stort tack till alla närvarande för alla trevliga samtal och hjälpsamma kommentarer.
Förhoppningsvis kan jag närvara alla dagar nästa år om det blir ett kollo även då...
LasseThid
Tobias likes this post
Så uppackad och klar för nya äventyr. Precis lagt upp lite bilder från grillen på hemsidan.
Vågen visade 2,5 kg mer än i onsdags så det måste varit bra !
Kollot blir vad vi forum-medlemmar gör det till. Det är ju vår höjdpunkt på året att kunna träffas på riktigt. Ju mer vi hjälps åt desto roligare blir det. Alla bidrar med vad dom kan. Jag mest med dåliga vitsar och under-midjan-musik. . .
Tack till alla som kom och förgyllde tillvaron. Hoppas på att vi kan ses på ett Plastkollo 2023.
Hälsningar
Timo
Kollot blir vad vi forum-medlemmar gör det till. Det är ju vår höjdpunkt på året att kunna träffas på riktigt. Ju mer vi hjälps åt desto roligare blir det. Alla bidrar med vad dom kan. Jag mest med dåliga vitsar och under-midjan-musik. . .
Tack till alla som kom och förgyllde tillvaron. Hoppas på att vi kan ses på ett Plastkollo 2023.
Hälsningar
Timo
Timo P
Skinnflöjt?Timo P skrev:[...] och under-midjan-musik.
Matt_Public- Master of DNF
Tobias likes this post
Trösterika tongångar.
För någon...
För någon...
Matt_Public- Master of DNF
Tobias likes this post
Ah Sandra är skön, humor. Rasmus med.
Trevligt, hoppas på att kunna närvara nästa år!
Trevligt, hoppas på att kunna närvara nästa år!
Tobias
Matt_Public skrev:Skinnflöjt?Timo P skrev:[...] och under-midjan-musik.
Jag försökte vara vuxen Matt...jag försökte verkligen...
Patrik K
Matt_Public and Tobias like this post
Timo P skrev:Så uppackad och klar för nya äventyr. Precis lagt upp lite bilder från grillen på hemsidan.
Hälsningar
Timo
Fyttirackarn vad det såg trevligt ut!!
Jag måste verkligen komma loss nästa år
/Patrik
Patrik K
Tobias likes this post
VI får fixa ett lite mer vår-datum nästa år så kan det bli lite enklare att vara med =)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Matt_Public likes this post
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» Plastkollo 6 - När?
» Plastkollo 3
» Plastkollo 4 - Tånga Hed 2015-05-22 - 24 (?)
» Plastkollo 2015
» Plastkollo 2023?
» Plastkollo 3
» Plastkollo 4 - Tånga Hed 2015-05-22 - 24 (?)
» Plastkollo 2015
» Plastkollo 2023?
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet