Grimfang goes to Mordheim
+5
LasseThid
Matt_Public
Stefan E
Azgaron
Tobias
9 posters
Sida 3 av 11
Sida 3 av 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Sv: Grimfang goes to Mordheim
Ser snyggt ut!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tobias likes this post
Rejäla tofsar mellan benen är väl trivsamt?Tobias skrev:Tuvorna blev kanske lite för mycket.
Om inget annat kan du ju trimma vegetationen en aning med en liten sax. Möjligen kan även små stenar (alternativt målade korksmulor) samt en gnutta sand läggas till.
Matt_Public- Master of DNF
Tobias likes this post
Haha, ja bra idé, kan ju faktiskt klippa lite..
Lite döskallar skulle funka? Över huvud taget, lite bråte.. Bra idé! I fortsättningen, eller iaf på nästa Warband!
Lite döskallar skulle funka? Över huvud taget, lite bråte.. Bra idé! I fortsättningen, eller iaf på nästa Warband!
Tobias
Det blev ju snyggt!
Håkan
Håkan
Tobias likes this post
Ser ju trevligt ut! Snygg toa också!
Håkan
Håkan
Matt_Public and Tobias like this post
Tack Håkan. Alltid schysst att ha en mugg.. ^^
Lirat lite Blood Bowl 2 på datorn.. Lärt mig det lite smått.. Vann första matchen, Orcs mot Goblins.. Sista rundan hade de tre spelare kvar... Jag bankade skiten ur de små asen.. Två touchdowns med - så 2-0..
Mycket specialregler etc jag inte har koll på, men väl grunderna.. Inte så haj på passningar o annat. Men det viktiga för Black orcs, typ.. Blitz & Block..
Lirat lite Blood Bowl 2 på datorn.. Lärt mig det lite smått.. Vann första matchen, Orcs mot Goblins.. Sista rundan hade de tre spelare kvar... Jag bankade skiten ur de små asen.. Två touchdowns med - så 2-0..
Mycket specialregler etc jag inte har koll på, men väl grunderna.. Inte så haj på passningar o annat. Men det viktiga för Black orcs, typ.. Blitz & Block..
Tobias
Azgaron likes this post
Redig skvalpfåtölj!
Helt klart en värdig plats för en porslinskryssning.
Helt klart en värdig plats för en porslinskryssning.
Tobias likes this post
Skaffade Bloodbowl 2 på Steam för ett litet tag sedan men har inte hunnit spela så mycket!
En match och sen har jag köpt ett team, men inte spelat match med dem än!
Håkan
Håkan
Stilfull fåtölj för förkovran!
Figgarna är asball!
Figgarna är asball!
Azgaron skrev:Skaffade Bloodbowl 2 på Steam för ett litet tag sedan men har inte hunnit spela så mycket!
Håkan
Ah! Nice. Jag har bara lirat enstaka Friendly (!) matches.. Bästa var den jag spöade skiten ur Goblinsen..
Det blir väl mycket roligare med eget team och liga, jag har itne heller kommit så långt ännu..
glimturen skrev:Stilfull fåtölj för förkovran!
Figgarna är asball!
Haha, japp!
Tack! De är helfestliga!
Tobias
hade tänkt att vänta tills det är målat men.. Spoilar..
Det lilla kräket är på G. Eg en snotling, typ, någon "runt".. Från 40k. Gjorde om ammo-lådan till en låda snacks och hans stikkbomb till en squigprodder.. Så han skall" leda" squigsen..
Målas med sex, eller så, Goblins med short bows.. Snart.. ^^
Det lilla kräket är på G. Eg en snotling, typ, någon "runt".. Från 40k. Gjorde om ammo-lådan till en låda snacks och hans stikkbomb till en squigprodder.. Så han skall" leda" squigsen..
Målas med sex, eller så, Goblins med short bows.. Snart.. ^^
Tobias
Målar två st Young ´uns till mitt Black orc Warband, 2 heroes med låga värden.. I väntan på Gobbos..
Bossen, den riktiga, fick två dolkar på ryggen, man får en gratis, kan köpa en billigt. Så kan han använda dem istället för sin enorma yax (fler attacker)
Han är den enda som inte är primad.. Nästa leverans innehåller en stor jävla yxa som ev funkar ännu bättre..
Undead och Witch Hunters är de närmsta motståndarna nu. Men ett gäng snubbar i Varberg lirar i föreningen där.. Dwarfs och allt vad det var. Finns folk i Stockholm med. Det liras i Gamla Stan (passande!) så skall bara måla klart och ge mig i kast med dem..
Och följer Håkans exempel. Skapat ett team i Blood Bowl 2..
Kommer nog bli fler Greenskins i tabletop varianten.. Måste nog ha vanliga Orcs, Snotlings och kanske Goblins..
Bossen, den riktiga, fick två dolkar på ryggen, man får en gratis, kan köpa en billigt. Så kan han använda dem istället för sin enorma yax (fler attacker)
Han är den enda som inte är primad.. Nästa leverans innehåller en stor jävla yxa som ev funkar ännu bättre..
Undead och Witch Hunters är de närmsta motståndarna nu. Men ett gäng snubbar i Varberg lirar i föreningen där.. Dwarfs och allt vad det var. Finns folk i Stockholm med. Det liras i Gamla Stan (passande!) så skall bara måla klart och ge mig i kast med dem..
Och följer Håkans exempel. Skapat ett team i Blood Bowl 2..
Kommer nog bli fler Greenskins i tabletop varianten.. Måste nog ha vanliga Orcs, Snotlings och kanske Goblins..
Tobias
Azgaron likes this post
Tobias skrev:Skapat ett team i Blood Bowl 2.
Tobias likes this post
Aldrig hört!
Första matchen.. lite frustrerande.. Halflings med två Treemen.. Missade en massa chanser. Datorn verkar få exakt det "han" behöver (Skynet?).. Men 1-0 är ok.. Slutet på första halvlek hade den en nedslagen Treeman och en nedslagen Haalfling.. En touchdown - och andra halvlek spöade jag bara skiten ur dem.. Mera Orc-y och kull.. De fick ta emot frustrationen.. Lite oturliga Turnovers (magiska tärningsslag för daotorn, hmmm..?) - men de fick stordäng...
Whaaath!
Och jag har en cheerleader..
Första matchen.. lite frustrerande.. Halflings med två Treemen.. Missade en massa chanser. Datorn verkar få exakt det "han" behöver (Skynet?).. Men 1-0 är ok.. Slutet på första halvlek hade den en nedslagen Treeman och en nedslagen Haalfling.. En touchdown - och andra halvlek spöade jag bara skiten ur dem.. Mera Orc-y och kull.. De fick ta emot frustrationen.. Lite oturliga Turnovers (magiska tärningsslag för daotorn, hmmm..?) - men de fick stordäng...
Whaaath!
Och jag har en cheerleader..
Tobias
Azgaron likes this post
Gillar eg inte att visa i detta stadie.. Två Young ´uns - huden är hyfsat klar, men resten är ett öager Base.. Ser alltid illa ut innan lite washer och highlight, men syns inte tokbra på fotot. Det är det jag ogillar..
De är unga, på väg upp.. Medans de svarta herrarna är Black orcs till fullo, hårdingar.. Andra baser på dessa. Dels för att en av färgerna jag använde på de andra finns itne längre och min tar snart slut.. Men ville ha mera Badlands-stuk på dessa.. Blir lite konstigt när jag blandar men det är ok.
Blir ltie torrare tuvor också..
De är unga, på väg upp.. Medans de svarta herrarna är Black orcs till fullo, hårdingar.. Andra baser på dessa. Dels för att en av färgerna jag använde på de andra finns itne längre och min tar snart slut.. Men ville ha mera Badlands-stuk på dessa.. Blir lite konstigt när jag blandar men det är ok.
Blir ltie torrare tuvor också..
Tobias
Azgaron likes this post
Siempre hay que separar las drogas, för att citera The Goonies.Tobias skrev:Blir lite konstigt när jag blandar, men det är ok.
Också: Brutala små hockey-backar, de där svartingarna.
Tobias likes this post
Haha!
The Goonies, en sån klassiker, ett mästerverk. Brorsan hade en kompis som var väldigt lik Chunk. Han är fortfarande inte olik..
The Goonies, en sån klassiker, ett mästerverk. Brorsan hade en kompis som var väldigt lik Chunk. Han är fortfarande inte olik..
Tobias
Matt_Public likes this post
Snyggt knåpat med figurerna, och laget ser ju najs ut!
Håkan
Håkan
Tobias likes this post
Tack Håkan. Var på väg o möta High Elves men.. hann inte. Imorgon?
Nya eller gamla baserna bäst tro? Kanske beror på terräng o underlag..
Nya eller gamla baserna bäst tro? Kanske beror på terräng o underlag..
Tobias
Azgaron likes this post
Sida 3 av 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Sida 3 av 11
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet