Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!
+2
Matt_Public
Azgaron
6 posters
Sida 1 av 1
Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!
Sådär, nu tänker jag anse mitt lilla Titanbygge klart!
Det har helt klart varit kul att bygga den och det var något jag inte byggt tidigare.
Det lär troligen inte bli sista gången jag bygger nåt sånt här!
Byggtråd kan hittas här
Att sätta dit magneter i armar och midja var väl mer en kul pryl än att det fyller nån funktion, såvida jag inte ska ha den på nåt slagfält nån gång!
Kul att testa, och det funkade ju!
Vidare till nästa bygge!
Håkan
Det har helt klart varit kul att bygga den och det var något jag inte byggt tidigare.
Det lär troligen inte bli sista gången jag bygger nåt sånt här!
Byggtråd kan hittas här
Att sätta dit magneter i armar och midja var väl mer en kul pryl än att det fyller nån funktion, såvida jag inte ska ha den på nåt slagfält nån gång!
Kul att testa, och det funkade ju!
Vidare till nästa bygge!
Håkan
Senast ändrad av Azgaron den mån jan 23 2023, 16:18, ändrad totalt 1 gång
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Matt_Public and Tobias like this post
Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!
Vandrande party-lador är bra grejer!
Matt_Public- Master of DNF
Azgaron likes this post
Sv: Adeptus Titanicus - Warmaster Heavy Battle Titan - Citadel Miniatures - klar!
Tack Matt!
Visst är det!
Håkan
Visst är det!
Håkan
Riktigt snyggt! Snygg bas med.
Bra val av färger och så. Jag har fortfarande lite svårt att föreställa mig storleken, hängde aldrig med när GW släppte in riktigt stora grejor, men den ser mäktig ut!
Nu funderar ett litet gäng ork kommandos hur de skall göra en räd och loota den...
Såg en så skön "lootad" Tyranid för några år sedan... Kedjad och med på-nitade big shootas.. För roligt när de gör sånt..
En Kommando-räd och sen sälja den till Deff Skullz..
Bra val av färger och så. Jag har fortfarande lite svårt att föreställa mig storleken, hängde aldrig med när GW släppte in riktigt stora grejor, men den ser mäktig ut!
Nu funderar ett litet gäng ork kommandos hur de skall göra en räd och loota den...
Såg en så skön "lootad" Tyranid för några år sedan... Kedjad och med på-nitade big shootas.. För roligt när de gör sånt..
En Kommando-räd och sen sälja den till Deff Skullz..
Tobias
Azgaron likes this post
Tack Tobbe!
Den är ju inte mer än ca 15 cm hög, men nog en rätt rejäl bjässe om man betänker att den måste upp i storlek typ den som Forge World gör för ca 20 papp.
Då blir en normal space marine jämförbar i storlek. Annars får man väl ha figgar i 1/144 till denna för att det ska bli jämförbart.
De kan ju alltid försöka!
Håkan
Den är ju inte mer än ca 15 cm hög, men nog en rätt rejäl bjässe om man betänker att den måste upp i storlek typ den som Forge World gör för ca 20 papp.
Då blir en normal space marine jämförbar i storlek. Annars får man väl ha figgar i 1/144 till denna för att det ska bli jämförbart.
De kan ju alltid försöka!
Håkan
Synnerligen snyggt och färgglatt!
Bra jobbat, Håkan!
Stefan
Bra jobbat, Håkan!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Azgaron likes this post
Snyggt målad och byggd figur Håkan
//Kent
//Kent
Gigabyte
Azgaron likes this post
Tack Stefan och Kent!
Håkan
Håkan
Heavy!
» Adeptus Mechanicu Ironstrider
» Adeptus Titanicus - Warhound Scout Titans - Games Workshop
» WWI Heavy Main Battle Tank "Female", Takom 1/35
» Scamell Pioneer SV2S Heavy Breakdown Tractor, IBG 1/35 -klar
» Adeptus Mechanicus Onager Dunecrawler
» Adeptus Titanicus - Warhound Scout Titans - Games Workshop
» WWI Heavy Main Battle Tank "Female", Takom 1/35
» Scamell Pioneer SV2S Heavy Breakdown Tractor, IBG 1/35 -klar
» Adeptus Mechanicus Onager Dunecrawler
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum: