Trumpeter 1/72 LAV-25
+5
Gigabyte
Azgaron
Marlin
Stefan E
LudvigN
9 posters
Sida 1 av 1
Trumpeter 1/72 LAV-25
Det här är en av de sista grejerna jag byggde innan jag skaffade airbrush för en massa år sedan. Tror inte jag plåtat den förut och i och med Battlefield-mötet passade jag på att fota den. Jag använde Tamiyas vita sprayprimer och touchade upp den med penseln sen. Kul litet bygge får jag säga och gummit ser fortfarande bra ut. Blir sugen på att göra en till nu när jag är lite skickligare.
Ingen särskild märkning eller något, slängde bara ihop på måfå med lite överblivna dekaler. Antennerna är gjorda av riggningstråd.
Untitled by Ludvig, on Flickr
Är det någon som vet vem det var som ställde ut det japanska lilla stridsvagnsdioramat på Battlefieldmötet? Tyckte det var otroligt snyggt och hade gärna frågat upphovsmannen kring lite tekniker. Oavsett, ha det gott!
Ingen särskild märkning eller något, slängde bara ihop på måfå med lite överblivna dekaler. Antennerna är gjorda av riggningstråd.
Är det någon som vet vem det var som ställde ut det japanska lilla stridsvagnsdioramat på Battlefieldmötet? Tyckte det var otroligt snyggt och hade gärna frågat upphovsmannen kring lite tekniker. Oavsett, ha det gott!
LudvigN
Azgaron and Mal like this post
Sv: Trumpeter 1/72 LAV-25
Snyggt litet bygge Ludvig! Kul kärra!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Yaiiih...Jäklar vad liten den är du har verkligen den fåt att poppa ut fasiken, detaljerna på hjulen speaks by em self. Grymt jobbat och snyggt altså
Mal
En söt liten sak!
» Trumpeter T55 1/35
» Me 509 (Trumpeter, 1/48)
» MiG-3, Trumpeter 1/48
» Me 262 A-1a (Trumpeter, 1/32)
» Trumpeter MiG-27 i 1/32
» Me 509 (Trumpeter, 1/48)
» MiG-3, Trumpeter 1/48
» Me 262 A-1a (Trumpeter, 1/32)
» Trumpeter MiG-27 i 1/32