Tamiya Challenger 1 mk3
+2
Stefan E
Noobson
6 posters
Sida 1 av 1
Tamiya Challenger 1 mk3
Precis klar med mitt försök med en "modern" vagn.
Det har varit ett bygge som jag började med i sen sommar/höst... Men hela tiden stannat av medans jag byggt annat. Men nu var det dags att slutföra den.
Finns några extremt tydliga sömmar på den och jag skall ge mig på att försöka dölja sånt i framtiden.
Jag har försökt få till lite "lagom" vädring och jag är rätt nöjd med resultatet. Nu är det bara fortsätta bygga och lära sig.
Såg när jag tittade på bilderna att jag behöver laga på 2 ställen där plasten gått av lite...
Det har varit ett bygge som jag började med i sen sommar/höst... Men hela tiden stannat av medans jag byggt annat. Men nu var det dags att slutföra den.
Finns några extremt tydliga sömmar på den och jag skall ge mig på att försöka dölja sånt i framtiden.
Jag har försökt få till lite "lagom" vädring och jag är rätt nöjd med resultatet. Nu är det bara fortsätta bygga och lära sig.
Såg när jag tittade på bilderna att jag behöver laga på 2 ställen där plasten gått av lite...
Noobson
Azgaron likes this post
Sv: Tamiya Challenger 1 mk3
Mycket snyggt bygge, Noobson!
Du är definitivt ingen newbie längre....
Stefan
Du är definitivt ingen newbie längre....
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Noobson likes this post
Mycket fint bygge! Cool tanks!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Noobson likes this post
Mycket snyggt bygge, torrt, krispigt, välbyggt, inga krusiduller här alls, utan ett jäkligt snyggt bygge verkligen.
Sen så noobson...lärjusnge är du intye längre alls inte varit heller för den delen då följt dina andra byggen.
Men fattar helt vad du menar, är själv rena nybörjaren ser mig som en sådan, då det är så mkt lära sig inom modellbygge, teknik, målning, vädring, utvecklar egen stil etc. med andra ord jäkligt kul altså verkligen.
som en del redan vet så ser jag modellbygge som en konstform, då det är tolkning hela tiden.
Så hey grymmt snyggt, höga betyg från mig
Sen så noobson...lärjusnge är du intye längre alls inte varit heller för den delen då följt dina andra byggen.
Men fattar helt vad du menar, är själv rena nybörjaren ser mig som en sådan, då det är så mkt lära sig inom modellbygge, teknik, målning, vädring, utvecklar egen stil etc. med andra ord jäkligt kul altså verkligen.
som en del redan vet så ser jag modellbygge som en konstform, då det är tolkning hela tiden.
Så hey grymmt snyggt, höga betyg från mig
Mal
Noobson likes this post
Det blir rejäla doningar av de där moderna vagnarna!
Snyggt byggt!
Snyggt byggt!
Jag är tvärsäker på att jag svarade för ett tag sen på era kommentarer... Antingen har jag dpligt minne eller kan svar försvinna?
-Mal, tack Precis man hittar sin stil. Jag hittar ett sätt att jobba på och sen försöker jag göra typ samma sak men lite mer på nästa modell.
-Gigabyte, tack
-Glimturen, tack . Visst blir det 🫡
Jag har ett barnsligt nöje av att ställa upp olika vagnar bredvid varandra för att jämföra.
-Mal, tack Precis man hittar sin stil. Jag hittar ett sätt att jobba på och sen försöker jag göra typ samma sak men lite mer på nästa modell.
-Gigabyte, tack
-Glimturen, tack . Visst blir det 🫡
Jag har ett barnsligt nöje av att ställa upp olika vagnar bredvid varandra för att jämföra.
Noobson
Liknande ämnen
» Tamiya British MBT Challenger 2 (Desertised) 1/35
» Dodge Challenger T/A 70 - Monogram 1/24
» Dodge Challenger T/A 70 - Monogram 1/24 Klar!
» MiG-15 (Tamiya, 1/48)
» Bf 109 E-3 1/48 Tamiya
» Dodge Challenger T/A 70 - Monogram 1/24
» Dodge Challenger T/A 70 - Monogram 1/24 Klar!
» MiG-15 (Tamiya, 1/48)
» Bf 109 E-3 1/48 Tamiya
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet