IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HMS Belfast, 1942 Refit, Trumpeter 1/350

+4
Azgaron
Marlin
Tobias
Stefan E
8 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

HMS Belfast, 1942 Refit, Trumpeter 1/350 - Sida 2 Empty Sv: HMS Belfast, 1942 Refit, Trumpeter 1/350

Inlägg av Mal tor okt 31 2024, 17:59

Jäklars vad najs. 

Ets i massor?

Och ja, borra is the shit för ventiler,
Blir det glas av Kristal Kleer? hoppas det I love you I love you I love you . pillit men fasen fräckt cyclops
Mal
Mal

Till överst på sidan Gå ner

HMS Belfast, 1942 Refit, Trumpeter 1/350 - Sida 2 Empty Sv: HMS Belfast, 1942 Refit, Trumpeter 1/350

Inlägg av Stefan E tor okt 31 2024, 22:29

Kul att du gillar bygget, Mal!    Very Happy

Kanske dags att du tar dig an ett fartyg du också, jag tror du skulle gilla det!  Very Happy

Att borra upp ventilerna tycker jag är självklart, men jag har aldrig tänkt så långt att "glasa" dem, jösses vad pilligt det skulle vara.

Det får nog vara för min del, kanske på en båt i lite större skala i så fall.

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Mal likes this post

Inlägg av Mal fre nov 01 2024, 21:18

Stefan E skrev:Kul att du gillar bygget, Mal!    Very Happy

Kanske dags att du tar dig an ett fartyg du också, jag tror du skulle gilla det!  Very Happy

Att borra upp ventilerna tycker jag är självklart, men jag har aldrig tänkt så långt att "glasa" dem, jösses vad pilligt det skulle vara.

Det får nog vara för min del, kanske på en båt i lite större skala i så fall.

Stefan  sunny
Stefan... Har testat på hål 5x5mm tom, som test på skräp bitar, Kristal kleer för skojs skull,  fixar dem små ventilerna vore toppen perfekt, testa på bit skräp med hål Very Happy

Jadå en båt ska väl byggas.

Har landat för lite bygge nu, haha varit frånvarande, ja Livet, Landet, resor etc....nu äntligen nåt slags rutin, ska färdigställa sista delen på B17 bygget med med en BF109G6 så äre projektet helt klart, sen nästa blir faktiskt min första Jet nånsin......mer senare på IPMS götet affraid
Mal
Mal

Azgaron likes this post

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet