Stridsbåt 90
Sida 1 av 1
Stridsbåt 90
Hej! Pga sjukdom, känselbortfall i fingrar kommer jag inte att kunna bygga mer, snyft...
Kommer att avyttra min ganska omfattande stash. Jag börjar med Tiger Models stridsbåt 90 helt ny oöppnade påsar. Jag betalade själv 1500 drygt i våras från ett polskt företag där jag efter mkt letande till slut hittade den, kom med ett anständigt bud, vet att den inte är helt enkel att hitta nu.
Det är versionen med svenska dekaler. Bor i Uddevalla men kan skicka om ni står för frakten. Jag kommer att lägga ut fler modeller efter hand, säkert ett 100-tal, mkt svenskt. Även sprutor, airbrush, hs infinity med flera nålar, kompressor, väldigt mkt färger
mm.
Kommer att avyttra min ganska omfattande stash. Jag börjar med Tiger Models stridsbåt 90 helt ny oöppnade påsar. Jag betalade själv 1500 drygt i våras från ett polskt företag där jag efter mkt letande till slut hittade den, kom med ett anständigt bud, vet att den inte är helt enkel att hitta nu.
Det är versionen med svenska dekaler. Bor i Uddevalla men kan skicka om ni står för frakten. Jag kommer att lägga ut fler modeller efter hand, säkert ett 100-tal, mkt svenskt. Även sprutor, airbrush, hs infinity med flera nålar, kompressor, väldigt mkt färger
mm.
Senast ändrad av zeus1961 den mån aug 26 2024, 17:49, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : Stavfel)
zeus1961
Azgaron likes this post
Liknande ämnen
» Årets tabbe med stridsbåt 90 ?
» Finns stridsbåt 90 i plast?
» Tillbehör till Stridsbåt 90
» Radiostyrd Stridsbåt 90 (3D-printad)
» CB 90 , eller Stridsbåt 90, 1/35, Tiger Models
» Finns stridsbåt 90 i plast?
» Tillbehör till Stridsbåt 90
» Radiostyrd Stridsbåt 90 (3D-printad)
» CB 90 , eller Stridsbåt 90, 1/35, Tiger Models